شناسهٔ خبر: 68656416 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شهداب- فولاد: هیچ رحم و مروتی در کار نیست!

فردا دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان در فینال جام باشگاه‌های آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در حالت عادی باید خوشحال باشیم که دو تیم ایرانی به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود کرده‌اند، اما آنچه که در روزهای گذشته اتفاق افتاده دلهره و ترس را به وجودمان می‌اندازد.

همه چیز از بازی نیمه نهایی کلید خورد؛ جایی که بخشی از سالن طرفدار فولاد سیرجان بودند و قسمت دیگر به شدت نماینده اندونزی را تشویق می‌کردند. دو نظریه و دیدگاه در این زمینه وجود دارد. یک سری اعتقاد دارند که هواداران شهداب باید از نماینده ایران حمایت می‌کردند تا یک فینال تمام ایرانی را شاهد باشیم و بخش دیگر معتقدند که نگاه شهدابی‌ها به فولاد سیرجان مثل یک رقیب بوده و طبیعی است که آن‌ها نخواهند این تیم موفق شود؛ مثل فوتبال که مثلا طبیعی است که استقلالی‌ها دوست نداشته باشند پرسپولیس در عرصه بین‌المللی موفق شود و بالعکس.

آتش این جنجال اما بعد از مصاحبه بعد از بازی سید محمد موسوی و البته بهروز عطایی شعله‌ورتر شد. جایی که کاپیتان سیرجان و سرمربی این تیم بابت تشویق تیم اندونزی از هواداران یزدی گلایه کردند.

البته محمد موسوی خیلی ملاحظه شده‌تر در این مورد اظهارنظر کرد، اما بهروز عطایی با صراحت کامل به صحبت درباره هواداران یزدی پرداخت و گفت: "من ترجیحم این بود بازی خارج از ایران باشد چون فضا برای تیم میزبان مهیا است و ما مانند یک تیم خارجی به اینجا آمده‌ایم. ترجیح بر این است که خارج از ایران بازی کنیم و انتظار این بود در تمامی بازی‌ها به غیر از جدال با شهداب، هواداران تمام قد از ما حمایت کنند، اما تا قبل از بازی امروز هیچکس برای تماشای بازی ما هم نمی‌آمد. در ۴ بازی سالن خالی بود ولی توقع ما چیز دیگری بود و بازی امروز، جدال بر سر سهمیه جهانی بود و تشویق کردن تماشاگران برای تیم حریف بود. گفت: آنها تماشاگرنما نیستند؛ آنها هم تماشاگر هستند اما خیلی یزدی هستند. ما یزدی‌ها را انسان‌هایی خونگرم می‌دانیم اما اینکه چه نگرشی داشتند را نمی‌دانم."

هر چه که هست به نظر می‌رسد این اتفاقاتی که طی ٢۴ ساعت اخیر رخ داده باعث خواهد شد فردا در یزد شاهد چیزی جز یک فینال معمولی باشیم. دو تیمی که چند ماه پیش فینال لیگ برتر را برگزار کردند حالا در یک فضای کاملا متشنج رو در روی یک دیگر قرار گرفتند. مسابقه‌ای که باید دعا کنیم ختم به خیر شود و اتفاق بدی در آن نیفتد.

نظر شما