شناسهٔ خبر: 68650417 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

چراغ سبز قلعه نویی برای بازگشت نوراللهی

اخیراً صحبت‌هایی مبنی‌بر بازگشت بازیکن تاثیرگذار الوحده امارات به تیم ملی شده بود و امیر قلعه‌نویی امروز و‌ طی مصاحبه‌ای شرایط بازگشت این ستاره مغضوب را مشخص کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از فوتبالی، چندی قبل از بازی ایران و هنگ‌کنگ بود که خبر خروج احمد نوراللهی هافبک خلاق و آماده کشورمان از لیست تیم ملی به گوش‌ رسید.

اتفاقی که در همان زمان موضوعی جدی محسوب نمی‌شد و خبرگزاری‌ها از آن به عنوان یک تغییر سیستم در میانه زمین یاد می‌کردند. اما چند روز پس از مسابقه، احمدنور با واکنش‌های احساسی و کنایه‌آمیز به عدم حضورش در لیست، آتشی به رختکن و اردوی تیم ملی انداخت. 

اخیراً صحبت‌هایی مبنی‌بر بازگشت بازیکن تاثیرگذار الوحده امارات به تیم ملی شده بود و امیر قلعه‌نویی امروز و‌ طی مصاحبه‌ای شرایط بازگشت این ستاره مغضوب را مشخص کرد. 

قلعه‌نویی در خصوص آخرین وضعیت احمد نوراللهی توضیح داد: “احمد مثل پسر من می‌ماند اما وقتی در یک مجموعه حضور دارید، نمی‌توانید یک اصول را کنار بگذارید. اصل ماجرای احمد نوراللهی از آن قراربود که من در آن مقطع شب قبل بازی مقابل هنگ کنگ به حمید مطهری گفتم چون شما با احمد نزدیک تر هستید به او بگویید که در بازی مقابل هنگ کنگ، کادرفنی میخواهد چند بازیکن مثل حسین نژاد و امید ابراهیمی را تست کند به او بگویید که این بازی در لیست نیست اما احمد مقابل ازبکستان فیکس است. حمید مطهری گویا فراموش کرده بود به او بگوید و همین موضوع باعث ناراحتی او شده بود. اکنون هم او هر وقت از مردم و هم تیمی هایش معذرت خواهی کرد، در خصوص او تصمیم‌گیری خواهیم کرد”.

در این وضعیت که چراغ سبز نفر اول کادرفنی تیم ملی برای بازگشت احمد نوراللهی به‌چشم می‌خورد؛ احمد تا پوشیدن دوباره لباس تیم ملی فقط یک عذرخواهی فاصله دارد.
دلسوزان تیم‌ ملی هم قصد دارند با ترغیب او به این عمل، هرچه سریع‌تر به این جدایی که گویا صرفاً یک سوءتفاهم بوده ‌است، پایان دهند.

نظر شما