شناسهٔ خبر: 68650232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستور دادستان ری برای تعیین تکلیف ۲۲۲۴ موتورسیکلت توقیفی

دادستان عمومی و انقلاب ری از وجود ۲۲۲۴ دستگاه موتورسیکلت توقیفی و رسوبی در پارکینگ‌های شهرستان ری خبر داد و گفت: دستور تعیین تکلیف فوری موتورسیکلت‌های توقیفی صادر شد و تاکنون ۱۱۱۶ مورد بلافاصله پیگیری شده و مابقی نیز در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، محمدمهدی رحیمی در حاشیه بازدید سرزده از پارکینگ‌های خودرو و موتورسیکلت توقیفی در محدوده شهرستان ری در جمع خبرنگاران گفت: با عنایت به تأکیدات رئیس قوه قضائیه و بر اساس دستورالعمل ساماندهی توقیف، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه به‌منظور تسریع در تعیین تکلیف از 5 پارکینگ بازدید میدانی به عمل آمد.

 وی افزود: در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر، قاچاق، بی‌حجابی و... اموال توقیفی از باب حق‌الناس در پارکینگ‌ها نگهداری می‌شود و در برخی موارد در مراجع قضایی یا انتظامی تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌ها انجام نشده است و بعضاً یا مالک مراجعه برای ترخیص وسیله نقلیه نداشته یا موفق به دریافت برگه ترخیص نشده است؛ ازاین‌رو بررسی وضعیت خودروها و موتورهای بلاتکلیف در دستور کار دادستانی شهرستان ری قرار گرفت.

 وی افزود: در سطح شهرستان ری 5 پارکینگ مصوب وجود دارد که شامل امین ری، فدائیان اسلام، ملک ری، بهرامی و مرزبان و آزادگان است که در بازدید از پارکینگ آزادگان مشخص شد که 1351 موتورسیکلت رسوبی وجود دارد که حداقل 6 ماه است که در پارکینگ توقیف شده و صاحب آن برای ترخیص مراجعه نکرده است.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری تصریح کرد: دستور تعیین تکلیف فوری موتورسیکلت‌های توقیفی صادر شد و 1116 مورد از آن بلافاصله پیگیری شده است و مابقی نیز در حال انجام است.

 رحیمی گفت: پارکینگ امین ری 736 دستگاه موتورسیکلت، مرزبان 137 دستگاه موتورسیکلت بلاتکلیف دارد که در حال بررسی است.

 دادستان شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر رسیدگی به اموال موجود در پارکینگ‌ها؛ امنیت پارکینگ و صلاحیت افراد مشغول در آن از لحاظ نگهداری از حق‌الناس نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 انتهای پیام/

نظر شما