شناسهٔ خبر: 68637935 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کابوس رئال واقعی شد: بلینگام و شوامنی نرسیدند!

جود بلینگام و اورلین شوامنی نمی‌توانند رئال مادرید را در بازی برابر رئال سوسیداد همراهی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های فصل جدید لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبه‌روی این تیم میدان خواهد رفت اما تعداد مصدومان بالای این تیم باعث نگرانی جدی هواداران رئال شده است.

منابع نزدیک به رئال مادرید پیش از این خبر داده بودند که به احتمال زیاد جود بلینگام با طی کردن روند مصدومیتش و استراحتی که در وقفه دیدارهای ملی داشته می‌تواند در ترکیب رئال مادرید در این بازی میدان برود که خبر بسیار خوبی برای این تیم به حساب می‌آمد و خیال هواداران را تا حد زیادی راحت کرده بود.

اما این بازیکن انگلیسی در جریان تمرین امروز رئال مادرید غایب بود و کارلو آنچلوتی هم در نشست خبری پیش از بازی تایید کرد که او به همراه اورلین شوامنی نمی‌توانند این تیم را در بازی حساسی که فردا باید برابر رئال سوسیداد برگزار کنند همراهی کنند و این مربی ایتالیایی باید به فکر پر کردن جای خالی این دو بازیکن در ترکیب این تیم باشد.

رئال مادرید از ابتدای فصل جدید تا به حال دو پیروزی و دو تساوی به دست آورده و تحت فشار زیادی برای بازگشت به دوران اوج و کسب بردهای بیشتر قرار دارد و باید دید که راهکار آنچلوتی برای حل معضل مصدومیت ستاره‌های تیمش چه خواهد بود.

نظر شما