شناسهٔ خبر: 68637322 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

این امام جمعه با مردم خداحافظی کرد

منبع: ایرنا

امام جمعه زنجان اظهار کرد: دشمنان به دنبال بهانه هستند و در این میان مسلمانان جهان باید وحدت و یکپارچگی داشته باشند و اجازه هیچ تجاوزی را ندهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:هر شروعی یک پایان دارد بنده نیز باید از محضر شما مردم غیور زنجان خداحافظی کنم و این وظیفه را به فردی دیگر تحویل دهم و به دستور ولی امر مسلمین فردی دیگر معرفی خواهد شد.

حجت الاسلام علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به اینکه یکی برکات نظام جمهوری اسلامی ایران برپایی نمازهای جمعه است، افزود: در گوشه و کنار کشور نماز وحدت و دشمن‌شکن به‌طور باشکوهی برگزار می‌شود و در زنجان نیز این مسئله سالیان سال اجرا می‌شود.

خبر مرتبط
امام جمعه تهران: کسری بودجه شایسته نظام اسلامی نیست

امام جمعه تهران تامین امنیت سرمایه گذاری و اصلاح ساختار بودجه را از دیگر اولویت های دولت چهاردهم برشمرد و گفت: کسری بودجه شایسته نظام اسلامی نیست لذا در بودجه‌ریزی به گونه‌ای پیش‌بینی شود که درآمدها و هزینه‌ها تطبیق داشته باشند.

وی ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) با اشاره به اینکه امامان میراث‌دار اندیشه و فرهنگ ۱۲۴ هزار پیامبر هستند، گفت: تمام پیامبران نیز وعده دادند که پایان تاریخ خوش و شیرین خواهد بود.

خطیب نماز جمعه زنجان ادامه داد: مسلمانان جهان منتظر ظهور حضرت ولی عصر (عج) هستند و وعده داده شده است که با ظهور ایشان جهان پر از عدل و عدالت می‌شود و امامان و پیامبران استمرار بخشندگان خط، فکر و اندیشه تمام پیامبران هستند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه ۲۵ شهریور یکی از روزهای سیاه و تاریک در تقویم کشورمان است افزود: رژیم صهیونیستی جنایت انجام داده و مردم بی‌گناه را قتل عام کرده است.

وی اظهار داشت همه کشورها به غیر از ایران توان نفس کشیدن را ندارد و از این کشور جنایتکار ترس و واهمه دارند، حتی حقوق بشر نیز نمی‌تواند کاری کند.

خاتمی اشاره کرد: در سال ۱۹۹۷ میلادی در کشور اردن، در اردوگاه فلسطین نیز کشتار وحشتناکی انجام دادند و به جمعه سیاه نامیده شد.

وی اظهار کرد: دشمنان به دنبال بهانه هستند و در این میان مسلمانان جهان باید وحدت و یکپارچگی داشته باشند و اجازه هیچ تجاوزی را ندهند.

 

نظر شما