شناسهٔ خبر: 68635342 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

تشرف پزشکیان به حرم امام حسین (ع) و ابوالفضل العباس (ع)+فیلم

19 دی آنلاین: دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) را زیارت کرد.

صاحب‌خبر -
رئیس جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیاتی عالی رتبه در عراق به سر می برد، پس از انجام دیدار رسمی با مقامات عالی رتبه عراق و همچنین زیارت حرم مطهر علی (ع) در دومین روز از سفر خود شامگاه پنجشنبه به کربلای معلی سفر کرد.
دکتر پزشکیان به منظور عرض ارادت و زیارت بارگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابالفضل العباس (ع)، با استقبال استاندار وارد کربلا شد.
پزشکیان در سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و در جمع پرشور عاشقان اهل بیت علیهم السلام مضجع نورانی سید الشهدا (ع) و حضرت عباس (ع) را زیارت کرد.
رییس جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه با سفر به اربیل و سلیمانیه با مقامات اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت و گو کرد.
پزشکیان صبح روز جمعه و در سومین روز از سفر خود به عراق، به بصره سفر می کند و از نزدیک در جریان برخی پروژه‌های شرکت‌های ایرانی در بصره نیز قرار خواهد گرفت.
دکتر مسعود پزشکیان در نخستین ساعات صبح روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ در راس هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان وارد فرودگاه بین‌المللی بغداد شد و مورد استقبال رسمی نخست وزیر عراق قرار گرفت.
پزشکیان در اولین روز سفر خود در دیدارهای جداگانه با رئیس‌جمهور، نخست وزیر، رییس شورای عالی قضایی، سران چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه عراق و معاون اول رئیس مجلس عراق گفت‌وگو کرد.

نظر شما