شناسهٔ خبر: 68635264 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز:

خط لوله فشار قوی انتقال گاز در کویر لوت تعمیر شد

زهره آقاجانی

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز، از عملیات موفقیت‌آمیز تعمیرات خط ۱۰ اینچ انتقال گاز در کویر لوت به همت کارکنان این منطقه در کمترین زمان ممکن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رفیعی مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز، گفت: با توجه به نتایج حاصل توپکرانی هوشمند و بازدیدهای میدانی، سه‌نقطه از خط ۱۰ اینچ منطقه راور نیاز به تعویض و تعمیر داشت که پس از اخذ مجوزهای لازم و هماهنگی با دیسپچینگ شرکت ملی گاز و شرکت گاز استان کرمان، برنامه تعمیراتی در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز با اشاره به اهمیت تأمین گاز مصرف‌کنندگان خانگی و صنعتی از طریق این خط، از جمله مجتمع صنعتی فولاد راور که سوخت اصلی آن گاز طبیعی است، افزود: تمهیدها و برنامه‌ریزی لازم برای انجام تعمیرات بدون قطع گاز مصرف‌کنندگان در نظر گرفته شد و با تقسیم تعمیرات در دو بازه زمانی، همچنین چابکی تیم تعمیرات این موضوع به‌گونه‌ای مدیریت شد که عملیات بدون قطع گاز مصرف‌کنندگان انجام شد.

وی با تاکید به شرایط کویری و گرم‌بودن هوا که عملیات برشکاری و جوشکاری خط را سخت‌تر می‌کرد، گفت: با وجود شرایط موجود، با تلاش، همدلی و تعهد همکاران این عملیات زودتر از زمان‌بندی تعیین‌شده پایان یافت.

نظر شما