شناسهٔ خبر: 68632647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تلاش ۳ تیم برای صدرنشینی در غیاب سرخابی‌ها

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام سه دیدار آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی‌ها تراکتور در تبریز پذیرای ذوب‌آهن است و سپاهان میزبان ملوان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی پس از دو هفته تعطیلی از امروز (جمعه) با انجام سه دیدار آغاز می‌شود که پرسپولیس و استقلال به دلیل حضور در لیگ نخبگان آسیا، این هفته بازی نمی‌کنند. در این بین سه تیم سپاهان، تراکتور و ملوان که در رتبه‌های اول تا سوم جدول قرار دارند برای صدرنشینی رقابتی نزدیک خواهند داشت.

 

سپاهان اصفهان - ملوان بندرانزلی
سپاهان و ملوان، تیم‌های اول و سوم جدول در دیداری حساس در اصفهان به مصاف هم می‌روند. شاگردان مورایس با سه پیروزی پیاپی تا به امروز صد درصد امتیازها را کسب کردند و خود را به‌عنوان مدعی قهرمانی معرفی کردند. ملوان هم پس از تغییر و تحولاتی که در کادر فنی داشت، با هفت امتیاز از سه بازی در رتبه سوم قرار گرفته و فعلاً در تعقیب تراکتور و سپاهان است. قوی سپید انزلی دو فصل پیش با متوقف کردن سپاهان در اصفهان، شاگردان مورایس را از صدر جدول به پایین کشید و زمینه‌ساز قهرمانی پرسپولیس شد. دیدار امروز علاوه بر جایگاه دو تیم در جدول، حساسیت‌های خاص خودش را خواهد داشت، دیداری که با کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود. با توجه به افزایش سقف قرارداد اهالی فوتبال انتظار رونمایی از ستاره‌های سپاهان را می‌کشند، شاید این اتفاق در دیدار عصر امروز محقق شود. علاوه بر این امید نورافکن امروز در ترکیب ملوان مقابل سپاهانی قرار می‌گیرد که تا فصل قبل از مهره‌های تأثیرگذار آن بود، اما از این فصل سرباز - بازیکن ملوان است.

تراکتور تبریز - ذوب‌آهن اصفهان
در دیگر دیدار مهم امروز هم تراکتور در تبریز پذیرای ذوب‌آهن است. تراکتوری‌ها با اسکوچیچ و جذب ستاره‌های داخلی و خارجی در این فصل دنبال نخستین قهرمانی خود در تاریخ لیگ برتر هستند. تراکتور تا به اینجای لیگ با زدن هفت گل خود را به‌عنوان زهردارترین تیم لیگ معرفی کرده است و امیرحسین حسین‌زاده با زدن سه گل، در حال حاضر آقای گل لیگ است البته مشارکتی با غندی‌پور مهاجم جوان ملوان. شاگردان اسکوچیچ در سه هفته گذشته تنها مقابل پرسپولیس به پیروزی نرسیده‌اند و امروز باید مقابل تیمی قرار بگیرند که در سه هفته گذشته هنوز رنگ برد را به خود ندیده و با سه تساوی از این حیث رکوردار است. اگر تراکتور در این دیدار به برتری برسد، در صورت توقف سپاهان و ملوان می‌تواند به صدر جدول برسد.

شمس آذر قزوین - استقلال خوزستان
شمس آذر قزوین نیز باید امروز در خانه میزبان استقلال خوزستان چهار امتیازی باشد. شاگردان سعید دقیقی در سه هفته گذشته بردی را دشت نکردند و طبیعتاً در خانه دنبال نخستین پیروزی خود هستند، البته به نظر می‌رسد مقابل تیم باانگیزه استقلال خوزستان کار سختی داشته باشند، چرا که شاگردان بوژوویچ پیش از تعطیلی لیگ استقلال را در خانه شکست دادند و از روحیه‌ای بالا برخوردار هستند. دیدار این دو تیم هم در قزوین با کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد.

برنامه سه دیدار از روز اول هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه 23 شهریور ماه 1403

سپاهان اصفهان - ملوان بندر انزلی، ساعت 18:45، ورزشگاه فولادشهر

شمس آذر قزوین - استقلال خوزستان، ساعت 18:45، ورزشگاه سردار آزادگان

تراکتور تبریز - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 19:30، ورزشگاه یادگار امام (ره)

انتهای پیام/

 

نظر شما