شناسهٔ خبر: 68632462 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

بهترین مدل سرفیس برای طراح گرافیک

بخش تبلیغات بخش تبلیغات

صاحب‌خبر -

همچنین، با استفاده از قلم هوشمند سرفیس می توانید ایده های خود را به راحتی روی صفحه نمایش پیاده سازی کنید. تنها چالشی که طراحان گرافیک با آن مواجه می شوند تنوع بالای مدل های سرفیس است که باعث شده انتخاب نهایی برای آنها سخت شود. خب، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین سرفیس متناسب با نیازهای کاری تان را پیدا کنید. ما همچنین بهترین فروشگاه محصولات مایکروسافت در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱. سرفیس پرو ۹ و ۱۰

سرفیس پرو ۱۰ سرفیس پرو ۱۰

این مدل ها با بهره مندی از قدرتمندترین پردازنده های مرکزی و توان گرافیکی بالا می توانند سنگین نرم افزارهای گرافیکی را به شکل خیلی روان اجرا کنند. کیفیت فوق العاده بالای صفحه نمایش این دستگاه ها نیز توجه طراحان گرافیک را به خود جلب کرده است. می توانید در حالت لپ تاپ با این دستگاه کار کرده و از صفحه کلید و موس استفاده کنید یا اینکه صفحه کلید را جدا کرده و با استفاده از قلم هوشمند سرفیس در حالت تبلت کارهای خود را انجام دهید.

همچنین می توانید به طور همزمان از موس و قلم سرفیس پرو 9 و 10 برای خلق کارهای عالی استفاده کنید. شارژدهی باتری این دستگاه ها نیز مثال زدنی است و انرژی مورد نیاز دستگاه را تا نهایتا 15 ساعت حین کارهای سبک و 10 ساعت حین انجام کارهای سنگین، تامین می کند. بنابراین چه در خانه باشید، چه محل کار و چه در هواپیما، می توانید از سرفیس های پرو برای انجام کارهای خود استفاده کنید.

۲. سرفیس لپ تاپ استودیو

سرفیس استودیو سرفیس استودیو

از ظاهر سرفیس های سری استودیو مشخص است که برای چه کاری طراحی شده اند. طراحان گرافیک، فیلمسازها، برنامه نویس ها و حتی گیمرها می توانند از این دستگاه ها برای انجام کارهای سنگین استفاده کنند. پردازنده نسل 11 به همراه گرافیک RTX نسل 2 انویدیا، این سرفیس را به یک دستگاه همه فن حریف تبدیل می کند. طراحی سرفیس استودیو به گونه ای است که می تواند در 2 حالت لپ تاپ یا استودیو تنظیم شود.

در هر دو حالت می توانید از صفحه نمایش لمسی این سرفیس استفاده کرده و کارهای خود را انجام دهید. باتری سرفیس استودیو می تواند تا 15 ساعت شارژدهی کند و این مورد مثبت ارزش خرید این دستگاه را افزایش می دهد. بنابراین، اگر طراحی و مشخصات فنی این سرفیس توجه شما را جلب کرده، شکی در خرید آن نداشته باشید! چرا که برای مدتی طولانی همراه شما خواهد بود و کارهای شما را به سرعت و کیفیت بالا انجام خواهد داد.

۳. سرفیس لپ تاپ سری ۴ و ۵

سرفیس لپ تاپ های سری 4 و 5 نیز می توانند یکی از گزینه های خوب برای طراحان گرافیک باشند. این دستگاه ها 2 در 1 نیستند، اما دارای مشخصات فنی چشمگیر و نمایشگر لمسی با کیفیت هستند. سرفیس لپ تاپ های مایکروسافت به خوبی پیشرفته ترین نرم افزارهای گرافیکی را اجرا کرده و تجربه ای بی نظیر را به شما ارائه می دهند. کیفیت ساخت عالی بدنه دستگاه و طراحی هوشمندانه صفحه کلید آنها نیز باعث می شود تا حس خوبی حین کار داشته باشید و از طراحی دیجیتالی لذت ببرید.

اما بزرگترین مزیت این سرفیس ها که ارزش خریدشان را بالا برده، بهره مندی از پلتفرم EVO اینتل است که سازگاری بالایی با هوش مصنوعی دارد. ناگفته نماند که مایکروسافت اعلام کرده باتری سرفیس لپ تاپ های سری 4 و 5 تا حداکثر 17 ساعت قدرت شارژدهی دارد. بنابراین اگر نیازی ندارید که صفحه نمایش دستگاه را جدا کنید و یک لپ تاپ با مشخصات فنی رده بالا می خواهید، سرفیس لپ تاپ ها گزینه خوبی هستند.

معتبرترین نمایندگی سرفیس در ایران

بعد از معرفی محصول نوبت به معرفی فروشندگان میرسد. با توجه به اینکه سرفیس ها گران قیمت هستند و قرار است هزینه زیادی بابت آنها پرداخت کنید، پیشنهاد می شود که فقط از نمایندگی های معتبر خرید کنید. با مراجعه به واردکننده های رسمی و معتبر مثل فروشگاه سرفیس ایرانیان علاوه بر خرید با قیمت منصفانه، از اصالت محصول مورد نظرتان مطمئن خواهید بود. برای خرید حضوری می توانید به شعبه های فروشگاه سرفیس ایرانیان در مجتمع پایتخت و ولیعصر تهران مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره تخصصی برای خرید سرفیس می توانید به سایت سرفیس ایرانیان مراجعه کرده و با پشتیبانان این سایت در ارتباط باشید. همچنین می توانید قیمت بروز محصولات معرفی شده در این پست را مشاهده کرده و مشخصات فنی آنها را بررسی کنید. امکان خرید آنلاین مدل هایی از جمله: سرفیس پرو 10، سرفیس پرو 9، سرفیس پرو 8، سرفیس لپ تاپ سری 4، 5 و 6، سرفیس استودیو و تمام لوازم جانبی آنها در سایت وجود دارد.

نکات خرید سرفیس برای طراحان گرافیک

در پایان قصد داریم به برخی نکات مهم حین خرید سرفیس اشاره داشته باشیم. هنگام خرید به پردازنده مرکزی و مقدار فضای رم دستگاه توجه داشته باشید، اگر فضای رم کمتر از 16 گیگ باشد دستگاه قدرت کافی برای پردازش سریع را نخواهد داشت و ممکن است حین کار داغ کند. افراد که می خواهند حین حرکت (مثلا در خودرو، مترو، قطار یا هواپیما) کار کنند، باید به میزان شارژدهی دستگاه توجه داشته باشند.

همچنین توجه به وزن سرفیس هم اهمیت زیادی دارد، چرا که دستگاه های سنگین قابلیت حمل خوبی ندارند و بیشتر مناسب برای استفاده ثابت هستند. در هنگام خرید از فروشنده سوال کنید که آیا دستگاه با قلم سرفیس سازگار است یا خیر، چرا که برای طراحی دیجیتالی حتما به قلم سرفیس نیاز پیدا خواهید کرد. و در آخر، همیشه به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید تا هنگام خرید از سلامت و اصالت دستگاه مطمئن باشید و گارانتی معتبر دریافت کنید.

نظر شما