شناسهٔ خبر: 68629342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

در فوتبال زنان چه خبر است؟/ افشاگری عجیب از اخراج سه ستاره تیم ملی

بعد از صحبت‌های روز گذشته سارا ظهرابی‌نیا، کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان، حالا ملیکا متولی به عنوان دومین ستاره دست به افشاگری تکان‌دهنده زده است.

صاحب‌خبر -
در فوتبال زنان چه خبر است؟/ افشاگری عجیب از  اخراج سه ستاره تیم ملی
کد خبر: 674225
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۲ ۱۵:۳۵:۰۶

روز گذشته سارا ظهرابی‌نیا، هافبک و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال زنان با افشاگری، پرده از برخی لابی‌ها در تیم ملی فوتبال زنان برداشت؛ پیرو صحبت‌های سارا، این‌بار ستاره این روزهای خاتون بم، ملیکا متولی، در تماس با ما دست به افشاگری‌های تکان دهنده‌ای در خصوص نحوه برخورد با بازیکنان در اردوهای تیم ملی زنان و اخراج شبانه از اردوی ملی زده است.

به گزارش ورزش سه، ملیکا متولی بدون شک یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال زنان است؛ مدافع ۲۶ ساله‌ای که هم‌اکنون پیراهن خاتون بم را به تن می‌کند و پیش از این ۱۲ سال در رده‌های مختلف تیم ملی به میدان رفته است. او که حدود دو سال است به تیم ملی زنان دعوت نمی‌شود؛ بعد از مدت‌ها سکوت، در تماس با خبرنگار ما دست به افشاگری در خصوص نحوه کنار گذاشتن از تیم ملی زده است. اخراج شبانه و البته به ادعای کادرفنی تیم ملی زنان، با دستور از بالا! چیزی که ملیکا خودش آن را قبول ندارد و می‌گوید کادرفنی توانایی اخراج فنی من را نداشت و دست روی چیزی گذاشت که هیچ ربطی به زندگی من نداشت!

ملیکا با فلش بک به دو سال گذشته می‌گوید: حتما می‌دانید که دستیار خانم آزمون در تیم ملی زنان، خانم جهان نجاتی هستند و ایشان تا دو سال پیش در تیم شهرداری سیرجان، سرمربی ما بود! نمی‌دانم با چه قانونی سرمربی باشگاهی در تیم ملی هم عضو کادرفنی است و به راحتی منجر به لابی‌های عجیب می‌شود. او ادامه داد: بعد از اختلاف نظر مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان با خانم جهان‌نجاتی، ایشان از تیم کنار رفتند و از همان‌موقع بود که شایعاتی زمزمه شد؛ شایعاتی مبنی بر اینکه من و چند بازیکن دیگر اصطلاحا زیرآب خانم جهان‌نجاتی را پیش مدیریت زدیم! خدا را شاهد می‌گیرم که هرگز اینکار را نکردم و نمی‌کنم؛ نمی‌دانم این حرف‌ها چطور در تیم پخش شده بود اما در هر حال ایشان با من و آن بازیکنان دشمن شد.

متولی در ادامه می‌گوید: با وجود این حرف‌ها، فکرش را هم نمی‌کردیم که این بحث‌ها بخواهد تاثیری در ملی پوش بودن ما بگذارد. بعد از آن، تیم ملی مسابقات مهم مقدماتی المپیک را داشت و ما هم به اردو متصل به اعزام دعوت شدیم. یک شب که برای تماشای بازی تیم ملی مردان به استادیوم آزادی رفته بودیم؛ بعد از بازگشت به هتل آکادمی حدودا ساعت ۱۲ شب بود که خانم اعظم غلامی، مدیر تیم ملی که اتفاقا ایشان هم همزمان در تیم ملی و ملوان مشغول هستند؛ به ما پیام داد که به اتاقش برویم. به اتاق ایشان که رفتیم گفتند هر سه نفر شما از تیم ملی کنار گذاشته شدید! وقتی دلیلش را پرسیدیم به من گفتند دستور از بالاست و به دلیل استوری‌هایی که گذاشتی باید بروی! درحالی که من سه ماه بود اصلا اکانتم را غیرفعال کرده بودم! به ایشان گفتم من می‌دانم که خانم نجاتی این را از شما خواسته و اگر اینطور نیست ثابت کن که دستور از بالاست، گفت اصلا شما فکر کنید به دلیل فنی خط خوردید. بعدم به ما گفتند ساعت ۶ صبح پرواز دارید و فورا باید به خانه‌هایتان برگردید، بدون سر و صدا و بدون اعتراض!

متولی ادامه می‌دهد: همان‌موقع به سمت اتاق خانم آزمون، سرمربی تیم ملی رفتم ولی ایشان حتی قبول نکرد ما را ببیند! می‌خواهم بدانم بعد از ۱۲ سال حضور در تیم ملی، حتی لیاقت یک اخراج محترمانه‌تر را نداشتم؟ کاش حداقل شهامت داشتند و نمی‌گفتند دستور از بالاست! این چه دستور از بالایی است که برای مسابقات باشگاهی به خارج از کشور اعزام می‌شوم اما برای تیم ملی مشکل دارم؟

مدافع باتجربه تیم ملی در پایان گفت: نزدیک دو سال است که سکوت کردم؛ راستش با دیدن این باندبازی‌ها دلسرد شدم و دیگر میلی هم به تیم ملی ندارم. وقتی تیم ملی به ما دختران این کشور که خودتان می‌دانید با چه مشکلاتی خودمان را به این جایگاه رساندیم، احترام نمی‌گذارد؛ دیگر چه انگیزه‌ای باقی می‌ماند. اما حس کردم سکوت من ظلم به سایر دختران فوتبال‌دوست این کشور است. از هیچ چیز نمی‌ترسم و هرکجا لازم باشد می‌آیم تا حرف بزنم، آن‌ها حتی پا را فراتر گذاشتند و با ساخت اکانت تقلبی سعی کردند من را آدمی نشان دهند که استوری‌های غیر فوتبالی گذاشته‌ام اما من با گذاشتن یک استوری در صفحه‌ام گفتم که هیچ اکانت دیگری ندارم و همه چیز را تکذیب کردم. می‌ترسم این برنامه‌ها را روی دختران دیگر هم پیاده کنند و حق آن‌ها نیز خورده شود!

 

نظر شما