شناسهٔ خبر: 68628704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اهدای ۲ میلیارد بن خرید بین فرزندان زندانیان در قشم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم از اهدای بیش از دو میلیارد ریال بن خرید لوازم التحریر میان فرزندان زندانیان این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

امید مهدوی مجد در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: با هدف حمایت از فرزندان زندانیان که در مقاطع مختلف تحصیلی درس می‌خوانند 60 پکیج تحصیلی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال از سوی انجمن حمایت از زندانیان قشم تهیه و بین دانش آموزان خانواده زندانیان توزیع شد.

وی ارزش هر بن خرید لوازم التحریر و دیگر اقلام مورد نیاز دانش آموزان را 3 میلیون و 500  هزار تومان اعلام کرد و گفت: انجمن حمایت از زندانیان قشم با مشارکت خیران توانسته این پکیج های تحصیلی را تهیه و بین دانش آموزان زندانیان توزیع کند.

دادستان شهرستان قشم تاکید کرد: با توجه به مشکلات عدیده خانواده زندانیان نیازمند و فقدان حضور نان‌آور خانواده، انجمن‌ حمایت از خانواده زندانیان شهرستان‌ با توجه به سند تحول قضایی در کنار خانواده‌های زندانیان، در راستای رفع موانع و مشکلات تحصیلی فرزندان آنان می‌کوشند.

مهدوی مجد ضمن سپاس از زحمات انجمن حمایت از زندانیان شهرستان قشم، افزود: خانواده‌های زندانیان با توجه ویژه به فرزندان دانش آموز خود با همکاری انجمن حمایت از زندانیان موانع تحصیل را از سر راه این دانش آموزان بردارند تا این فرزندان با خیال راحت در مدارس مشغول به یادگیری باشند.

انتهای پیام/7558/.

نظر شما