شناسهٔ خبر: 68622191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

امیدوارم خریدهای پرسپولیس با نظر گاریدو باشد

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: خوشحالم تیم ملی با نمایش خوبی که داشت برابر امارات به برتری دست یافت، چراکه برخی به دنبال تخریب تیم هستند و منتظر ناکامی بودند.

صاحب‌خبر -

بهزاد داداش‌زاده در خصوص برتری ایران مقابل امارات در هفته دوم مرحله مقدماتی جام‌جهانی، اظهار داشت: این بُرد فقط برای کسانی که دلسوز فوتبال هستند، مهم بود و خوشبختانه بازیکنان تیم ملی در این دیدار، عملکرد خوبی داشتند. شک نکنید اگر تیم ملی در بازی مقابل امارات نتیجه نمی‌گرفت، قطعا امیر قلعه‌نویی را مورد انتقاد شدید قرار می‌دادند و همین موضوع باعث می‌شد تیم ملی وارد حاشیه شود. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها لج‌بازی می‌کنند و به دنبال تخریب تیم ملی هستند.

وی افزود: مشکلی اصلی فوتبال ما این است از افرادی می‌کنیم که از فوتبال چیزی نمی‌دانند و همین موضوع باعث می‌شود، فوتبال‌مان پیشرفت نکند. منتقدان بدانند تا زمانی که زمین چمن مناسب نداشته باشیم، نباید انتظار بازی مطلوب داشت. اگر تیم ملی به جام‌جهانی صعود نکند، برای امثال من ضرر یا منفعت ندارد، ولی به آینده فوتبالیست‌های جوان‌، ضربه وارد می‌کند. امیدوارم مسئولان فوتبال، امکانات خوب و دیدارهای تدارکاتی مطلوبی را فراهم کنند تا تیم ملی به شرایط بهتری برسند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد نقاط ضعف و قوت تیم ملی، گفت: تیم ملی در خط حمله و هافبک قدرتمند است و خوشبختانه مشکلی در این دو منطقه از زمین نداریم. متاسفانه در خط دفاع آسیب‌پذیر هستیم و در بعضی مواقع ضعیف عمل می‌کنیم. امیدوارم کادرفنی در بازی‌های آینده، ضعف خط دفاع را برطرف کنند، چون با این شرایط در دیدارهای مهم به مشکل برمی‌خوریم که اشتباه در آنجا می‌تواند برای ما گران تمام شود.

داداش‌زاده درباره اولین بازی پرسپولیس در لیگ نخبگان برابر الاهلی عربستان، یادآور شد: نباید از پرسپولیس توقع زیادی داشته باشیم، چون با شرایطی که لیگ و زمین‌های ما دارد، بازیکنان نمی‌توانند به هماهنگی لازم برسند. به نظرم همینکه تیم‌های ما در آسیا بتوانند خوب بازی کنند، کافی خواهد بود و شانسی برای مدعی بودن، نیست.

وی در خصوص خریدهای جدید باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: ممکن است آنها در تیم‌های قبلی خود، هر کاری خواستند، انجام دادند اما اینجا پرسپولیس است و باید در اختیار تیم باشند و بتوانند موجب موفقیت‌ تیم باشند. امیدوارم خریدهای جدید باشگاه، انتخاب گاریدو باشند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد بی‌مهری مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به سینا اسدبیگی، اظهار کرد: متاسفانه باشگاه پرسپولیس عشق را از اسدبیگی گرفتند. او یک بازیکن بی‌حاشیه‌ و در اختیار تیم بود. نمی‌دانم چرا بازیکنی که با تیم هماهنگ است، یک‌باره باید با او فسخ کنند و بازیکن جدیدی که چندان هم مطرح نیست، جذب شود.

نظر شما