شناسهٔ خبر: 68619778 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیگیری‌های مدیران استقلال و سپاهان نتیجه داد

اعلام رقم اضافه شده به سقف بودجه نمایندگان آسیایی

با پیگیری‌های صورت گرفته، حدود 75 میلیارد به سقف بودجه استقلال و پرسپولیس و نزدیک به 60 میلیارد به سقف بودجه سپاهان و تراکتور اضافه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری چندین جلسه میان مدیران استقلال و سپاهان با رؤسای فدراسیون فوتبال و مخالفت‌های اولیه پرسپولیس، سرانجام مهدی تاج رأی به افزایش سقف بودجه چهار نماینده ایران در آسیا داد.

باتوجه به اینکه استقلال و سپاهان با مشکلاتی در ثبت قرارداد بازیکنان خود داشتند، طی هفته‌های گذشته تلاش زیادی کردند تا رقم سقف بودجه افزایش یابد که مخالفت پرسپولیس، مانع از تحقق این موضوع شد.

سرانجام و پس از تلاش‌های گسترده از سوی فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال و همچنین مدیران سپاهان، قرار شد که رقم 75 میلیارد به سقف بودجه نمایندگان ایران در لیگ نخبگان، یعنی استقلال و پرسپولیس و 60 میلیارد به سقف بودجه نمایندگان حاضر در سطح دوم لیگ قهرمانان یعنی سپاهان و تراکتور اضافه شود.

البته این رقم اضافه شده، به عملکرد استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور در لیگ نخبگان و سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا بستگی دارد و چنانچه نتایج به دست آمده رضایت‌بخش نباشد و منجر به کاهش سهمیه ایران شود، احتمال دارد این رقم از سقف بودجه سال بعد تیم‌ها کسر شود.

به هر شکل باید گفت که استقلال اکنون با خیال آسوده می‌تواند قرارداد برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی خود را که قراردادشان فسخ شده، ثبت کند. مشکلی که سپاهان نیز با آن روبرو بود و اکنون مورایس می‌تواند با خیالی آسوده، از خریدهایش در لیگ و آسیا استفاده کند.

استقلال و پرسپولیس تا پایان امشب فرصت دارند تا لیست نهایی خود را برای حضور در لیگ نخبگان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند. جواد نکونام امیدوار بود که یکی از میان رضا اسدی یا کریم انصاری‌فرد را در اختیار داشته باشد که برای این اتفاق، چند ساعت بیشتر باقی نمانده است.

نظر شما