شناسهٔ خبر: 68619571 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

به نیازهای اوکراین گوش می‌دهیم به نیازهای اوکراین گوش می‌دهیم

«دیوید لمی» وزیر خارجه انگلیس پیرو افزایش درخواست‌های کی‌یف جهت استفاده از موشک‌های دوربرد علیه روسیه عنوان کرد که غرب «با دقت» به نیازهای اوکراین گوش می‌دهد. به گزارش ایسنا، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین بارها به غرب برای دریافت اجازه استفاده از موشک‌های‌شان جهت هدف قرار دادن نقاطی در داخل

صاحب‌خبر -

«دیوید لمی» وزیر خارجه انگلیس پیرو افزایش درخواست‌های کی‌یف جهت استفاده از موشک‌های دوربرد علیه روسیه عنوان کرد که غرب «با دقت» به نیازهای اوکراین گوش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین بارها به غرب برای دریافت اجازه استفاده از موشک‌های‌شان جهت هدف قرار دادن نقاطی در داخل خاک روسیه فشار آورده است.

لمی که با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به کی‌یف سفر کرده در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت که آن‌ها قرار است «به اوکراین گوش دهند» و «با زلنسکی صحبت کنند و راهبرد او را درک کنند».

لمی در پاسخ به این سوال که آیا انگلیس به اوکراین اجازه استفاده از موشک‌های دوربرد علیه اهداف در روسیه را خواهد داد، گفت: «ما اینجا هستیم تا گوش دهیم، برنامه را بفهمیم، راهبرد را درک کنیم و نیازهای تمام جبهه‌ها را بشناسیم.»

وی در ادامه با اشاره به اینکه روسیه همکاری خود با دوستانش را افزایش داده مدعی انتقال موشک‌های بالستیک از ایران به روسیه شد.

وزیر خارجه انگلیس در ادامه عنوان کرد که مهمات، خودروهای زرهی و حمایت‌های بیشتری از اوکراین در راستای پیروزی در جنگ ارائه خواهد شد. 

منبع: etemadonline-674166

نظر شما