شناسهٔ خبر: 68618237 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آزادی؛

مترو علی آباد تا جوانمرد قصاب پنج شنبه و جمعه تعطیل است

مدیر ارشد خط یک شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: مترو تهران پنجشنبه و جمعه حدفاصل ایستگاه علی‌آباد تا جوانمرد قصاب مسافرگیری ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران آزادی مدیر ارشد خط یک شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به پروژه بهسازی خط یک مترو تهران بیان داشت: تاکنون یک هزار و ۴۰۴ متر از عملیات بهسازی ۱۳ کیلومتر (مجموع رفت و برگشت) بستر بالادستی خط یک مترو تهران که به‌منظور افزایش ایمنی و حفظ کیفیت حرکت قطارها انجام می‌شود، به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: با توجه به گذشت بیش از دو دهه از فعالیت خط یک مترو، اهمیت نوسازی بستر بالادستی بسیار حائز اهمیت است، چراکه در کنار ارتقای ایمنی می‌تواند تأثیر مثبتی بر سرعت حرکت قطارها داشته باشد.

آزادی گفت: در حال حاضر هر شب پس از پایان ساعت بهره‌برداری، عملیات بهسازی انجام می‌شود؛ اما با توجه به زمان کوتاهی که تا شروع ساعت خدمات‌رسانی مترو داریم، سرعت کار کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به مدت زمان کوتاهی که هر شب برای بهسازی وجود دارد، گفت: هر شب ۳۶ متر نوسازی خط انجام می‌شود، اما با ایجاد محدودیت حدفاصل ایستگاه‌های علی‌آباد و جوانمرد قصاب در روزهای پنجشنبه ۲۲ و جمعه ۲۳ شهریور ماه، شرایطی فراهم می‌شود که روند کار بهسازی سرعت بیشتری بگیرد و تمام تلاش ما این است که با حفظ کیفیت و ایمنی، این پروژه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسانیم.

مدیر ارشد خط یک شرکت بهره‌برداری مترو تهران ضمن قدردانی از صبر و همراهی مسافران در طول مدت زمان انجام این پروژه گفت: هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوسرانی برای تأمین ناوگان جایگزین و جابجایی مسافران در مسیرهایی که به علت بهسازی تعطیل می‌شوند، انجام شده است.

نظر شما