شناسهٔ خبر: 68617462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

ورزشکاران خوزستانی در المپیک و پارالمپیک پاریس گل کاشتند

اهواز - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ورزشکاران خوزستان در این دوره از رقابت های المپیک و پارالمپیک گُل کاشتند و در به اهتزاز در آوردن پرچم ایران نقش بسزایی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آئین استقبال از ورزشکاران و مربیان پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس که در فرودگاه شهید سلیمانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: باعث افتخار است که ورزشکاران خوزستان در این دوره از رقابت‌های المپیک و پاراالمپیک گُل کاشتند و در به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی داشتند.

وی عنوان کرد: این موفقیت در ابتدا به همت ورزشکاران و مربی‌های سازنده آنها بوده، پس از آن هیئت‌های ورزشی، ورزش و جوانان استان، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پاراالمپیک در کنار هم باعث خلق این حماسه شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن قدردانی از همه ورزشکاران و مردم حاضر در مراسم، افزود: صادق بیت سیاح مایه افتخار همه ما مسلمان‌ها شد.

بنی تمیم با بیان اینکه صنایع پای کار هستند، بیان کرد: کمک‌ها صورت می‌گیرد اما برای اینکه با هدف و نظم باشد خواهش دارم که طبق برنامه پیش رویم و این کمک‌ها با برنامه از سوی اداره کل ورزش و جوانان باشد تا کمک‌های صنایع نیز در جای خود هزینه شود.

نظر شما