شناسهٔ خبر: 68615048 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روئینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا - چین

المپین جوان ایران راهی فینال شد/ پایان روز نخست با چهار فینالیست

روز نخست رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی جوانان و زیر ۲۳ سال آسیا با راهیابی چهار قایق ایران به مرحله فینال پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی قایقرانی روئینگ ایران که به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا به شهر شنیانگ چین سفر کرده است، امروز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه و در روز نخست در دو نوبت صبح و عصر به مصاف رقبای خود رفتند.

در اولین روز این دیدارها، چهار قایق ایران به فینال راه یافت. فاطمه مجلل در قایق تک نفره مستقیماً به فینال رسید اما در قایق دو نفره همرااه با کیمیا زارعی به مرحله شانس مجدد راه یافت.

مهنا حاجی‌حسینی در دور مقدماتی در رقابت با نمایندگان میانمار، چین‌تایپه، ویتنام و کره با زمان ٧:۵۴.۴١ دقیقه اول و راهی فینال شد. در این رقابت نمایندگان ویتنام و کره دوم و سوم شدند. فینال این رقابت شنبه ٢۴ شهریور برگزار می‌شود.

فاطمه مجلل و کیمیا زارعی در دور مقدماتی روئینگ دونفره زیر ۲۳ سال در رقابت با نمایندگان چین‌تایپه، ویتنام و چین با زمان ٧:١٨.۶١ دقیقه دوم و راهی شانس مجدد شدند. در این رقابت نمایندگان چین و ویتنام اول و سوم شدند. دور شانس مجدد این رقابت فردا ٢٢ شهریور برگزار می‌شود.

امیررضا عبدالی در گروه اول مقدماتی روئینگ تک‌نفره زیر ۲۳ سال در رقابت با نمایندگان کویت، هنگ‌کنگ و قزاقستان با زمان ۷:۰۹.۳۵ دقیقه اول و راهی فینال شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و هنگ‌کنگ دوم و سوم شدند. فینال این رقابت شنبه ٢۴ شهریور برگزار می‌شود.

فاطمه مجلل در گروه اول مقدماتی روئینگ تک‌نفره زیر ۲۳ سال در رقابت با نمایندگان چین، ویتنام و مالزی با زمان ۷:۵۳.۴۷ دقیقه اول و راهی فینال شد. در این رقابت نمایندگان چین و ویتنام دوم و سوم شدند. فینال این رقابت شنبه ٢۴ شهریور برگزار می‌شود.

تیم روئینگ چهارنفره بانوان با ترکیب فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، مهنا حاجی‌حسینی و ساقی ملکی در رقابت تعیین خط در مصاف با نمایندگان چین، قزاقستان، کره شمالی و ویتنام با زمان ۶:۴۰.۴۶ دقیقه اول شد. در این رقابت نمایندگان ویتنام و چین دوم و سوم شدند. فینال این رقابت جمعه ۲۳ شهریور برگزار می‌شود.

تیم ملی روئینگ ایران نیز با هدایت فرزین رضایی مربی و نازنین رحمانی کمک مربی در این رقابت‌ها حضور دارد و محمدتقی محمدیان نیز سرپرست تیم است. فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، مهنا حاجی‌حسینی و ساقی ملکی در بخش بانوان و امیررضا عبدالی در بخش مردان ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا فردا پنجشنبه ۲۲ شهریورماه در دور شانس مجدد ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما