شناسهٔ خبر: 68611871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس کل دادگستری یزد:

خروجی اجرای سند تحول قوه قضاییه باید تسهیل کار مردم باشد

یزد- رییس کل دادگستری یزد گفت: اجرای کامل و جامع سند تحول قضایی منجر به تسهیل کار مردم، ارتقای شفافیت و تسریع در تحقق اهداف و راهبردهای کلان نظام اسلامی در انتظام بخشی به امور می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین طهماسبی روز چهارشنبه در جلسه شورای قضایی استان یزد گفت: هدف از نشست های مشترک پیرامون سند تحول، پیشبرد امور به صورت اجرایی و عملیاتی است و تصمیمات و مصوبات این نشست ها باید منتج به نتیجه گردد.

وی ادامه داد: گزارش از اقدامات صورت گرفته باید همراه با نتایج حاصله و ارائه راهکار برای رفع نواقص احتمالی باشد تا بتوان با بررسی دقیق نقاط قوت و ضعف برای بهبود وضعیت موجود و سامان دهی اوضاع تصمیمات جدید اتخاذ کرد.

رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تقسیم وظایف و دسته بندی راهبردها و راهکار ها در سند تحول و تعالی قوه قضاییه بر اساس نقش و جایگاه هر دستگاه اظهار کرد: بخش هایی از سند، استانی است و اجرای آن چنانچه نیازمند اصلاح قوانین و مقررات باشد، نظیر قضازدایی، در سطح کلان کشوری پیگیری خواهد شد اما بخش هایی که به استان ها مرتبط است چه به عنوان دستگاه اصلی، چه به عنوان معین باید با دقت و اهتمام پیگیری و تاحصول نتایج ملموس در امور مردم وتسهیل و تسریع روندها، ادامه پیدا کند.

در این نشست اعضای شورای قضایی استان یزد، تحت عنوان کارگروه های هفت گانه اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته پرداختند.

نظر شما