شناسهٔ خبر: 68610366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستگیری ۳ نفر مرتبط با دریافت رشوه ۳ میلیاردی در شهر قدس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از دستگیری ۳ نفر مرتبط با دریافت رشوه ۳ میلیارد ریالی از ۵ نفر از سازندگان ملک در شهر قدس خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهر قدس، سرهنگ داریوش صادقی‌فرد با اشاره به دستگیری عوامل ارتشاء گفت: در پی کسب خبری مبنی بر پیشنهاد اخذ رشوه به احدی از سازندگان ملک به منظور چشم پوشی از تخلفات ساختمانی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک نفر دلال که جهت چشم‌پوشی از تخلفات ساختمانی اقدام به دریافت رشوه کرده که مأموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی، موفق به دستگیری نامبرده شدند.

 سرهنگ صادقی‌فرد تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی صورت گرفته ضمن قبول بزه ارتکابی نسبت به معرفی 2 نفر از کارمندان اداره مربوطه اقدام که بلافاصله دستگیری این افراد نیز در دستور کار قرار گرفت و متهمان پس از دستگیری در مواجهه با شواهد و مستندات موجود به دریافت رشوه به مبلغ 3 میلیارد ریال و سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود اعتراف کردند.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و با نظر مقام قضایی در اختیار پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفتند.

 انتهای پیام/

 

نظر شما