شناسهٔ خبر: 68602999 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛

پائولو بنتو: نمی گویم ایران مستحق برد نبود/از بازیکنانم راضی هستم

میثم احمدی

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات معتقد است گلی که ایران در اواخر نیمه اول به ثمر رساند تمرکز تیمش را کاهش داد اما از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف امارات رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال امارات، در پایان این دیدار گفت: از نتیجه راضی نیستم اما از عملکرد بازیکنانم راضیم. اگر اواخر نیمه اول گل نمی خوردیم و این نیمه بدون گل به پایان می رسید نیمه دوم روند بازی متفاوت می شد. نمی گویم تیم ملی ایران مستحق برد نبود، اما می شد بهتر ظاهر شویم و با نتیجه ای غیر از باخت کار را به پایان می رساندیم. البته بازیکنان را مقصر این شکست نمی دانم.

وی ادامه داد: باید امتیازات دو دیدار مقابل قطر و ایران را جبران کنیم و در دیدارهای پیش رو اشتباهات خود را اصلاح نماییم و نیازمندیم که در دیدارهای ماه اکتبر، تمرکز خود را چند برابر کنیم و با اعتماد به نفس، به سمت کسب بلیط جام جهانی برویم. منتظر بازگشت بازیکنان به تیم ملی در ماه مهر هستیم تا قدرت و توانایی های تیم را بهبود دهیم.

تیم ملی فوتبال امارات در دور اول با نتیجه ۳ بر یک برابر قطر به برتری رسید و در دور سوم، ۱۷ مهر به مصاف کره شمالی خواهد رفت و در دور چهارم باید ۲۴ مهر با ازبکستان دیدار کند.

نظر شما