شناسهٔ خبر: 68602641 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

پشت پرده غیبت فرشید سمیعی / نکونام و مدیرعامل قهرند؟ | روزنو

غیبت فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال در جلسه آشتی کنان مدیران باشگاه با جواد نکونام برای خیلی ها جای سوال دارد.

صاحب‌خبر -
روزنو :

بعد از صحبت های زیادی که در مورد برکناری جواد نکونام منتشر شد، در نهایت احمد شهریاری و مصطفی کارخانه روز گذشته به محل تمرین استقلال را رفتند تا طرفین اختلاف ها را کنار بگذارند.

با حضور شهریاری اینطور عنوان شد که چون آنها نتوانستند سرمربی خارجی به خدمت بگیرند تصمیم به ابقای نکونام گرفتند اما سوال اصلی تر این است که چرا در این جلسه فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه حضور نداشت؟

نکونام در طول روزهای اخیر بیش از اینکه به شهریاری حمله کند، به رفتار سمیعی واکنش نشان داده بود و مدعی بود او امور تیم را به طور کامل رها کرده است. اینکه چرا سمیعی در جلسه آشتی کنان با سرمربی تیم غایب بود برای خیلی ها سوال است اما شایعه شده که سمیعی هم رابطه خوب ماه های گذشته اش را با شهریاری از دست داده است و به همین دلیل هم کسی از او برای جلسه با جواد نکونام دعوت نکرد.

از همان روزی که فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد، خیلی ها بر این باور بودند که او اختیار چندانی در اجرای امور باشگاه ندارد و فقط خواسته های شهریاری را در باشگاه اجرا می کند اما حالا شنیدیم رابطه خوب این ۲ طرف مدتی است خراب شده؛ تا جایی که حتی شایعاتی در مورد برکناری سمیعی هم شنیده می شود.

 

نظر شما