شناسهٔ خبر: 68600500 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شهداب ۳-۰ اسپورتینگ: صدرنشین بی‌حرف و حدیث

تیم والیبال شهداب یزد در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا قاطعانه نماینده کویت را شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (سه‌شنبه، 20 شهریور) با چهار دیدار در سالن شش هزارنفری اختصاصی شهداب یزد پیگیری می‌شود.

تیم‌های شهداب یزد (ایران) و اسپورتینگ کلاب (کویت) از ساعت 17 و در سومین مسابقه روز سوم به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده یزد مقتدرانه و سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

شهداب یزد در این مسابقه با امتیازهای (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۲۰) حریف خود را شکست داد تا بدون باخت به عنوان نخستین تیم ۹ امتیازی و صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

ویدئو: 352603

شهدابی‌ها در ست نخست این دیدار با ترکیبی کاملا متفاوت‌تر از بازی‌های گذشته به میدان رفتند تا دیگر بازیکنان کمی برای بازی‌های آینده استراحت کنند و عملکرد ترکیب جوانان شهداب از همان ابتدا نشان داد همه بازیکنان این تیم در آمادگی کامل هستند و فوق‌العاده عمل می‌کنند، در نهایت ست اول با نتیجه 25 بر 22 به سود شاگردان محمدی‌راد به پایان رسید.

در ست دوم نیز بازیکنان شهداب با روحیه‌ای کاملا آماده و باانگیزه به مصاف حریف خود آمدند و با سرویس‌های بی‌نقص و دریافت‌های خوب توانستند با امتیاز 25 بر 11 به پیروزی برسند.

ست سوم برتری شاگردان محمدی‌راد همچنان ادامه داشت ولی گاهی امتیازات  برابر می‌شد اما هوشیاری بازیکنان  شهداب در دفاع‌ها و دریافت‌های خوب مانع نتیجه‌گیری کویتی‌ها شد در نهایت ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود شهداب یزد به پایان رسید.

گفتنی است تا اینجای رقابت‌ها شهداب یزد نخستین تیم بدون باخت و ۹ امتیازی است که به مرحله بعد راه پیدا کرده است.

ویدئو: 352597

ایلشن داوودی‌پور، محسن دلاوری، علیرضا مصلح آبادی، علی عثمان فریاد، شهروز همایونفرمنش، عرفان نوروزی، علی اصغر میرحسینی ترکیب شروع کننده تیم شهداب در مسابقه با نماینده کویت بودند. بلندقامتان شهداب در این دیدار با لباس‌های آبی به مصاف قرمرپوشان کویتی رفتند.

قضاوت سومین دیدار روز سوم این دوره از مسابقات را فهد محمد العوادی از قطر و آخمتوف آیدوس از قزاقستان به ترتیب در جایگاه داور اول و داور دوم بر عهده داشتند.
شهداب میزبان در حالی به مصاف حریف کویتی خود رفت که جایگاه تماشاگران ورزشگاه شش هزار نفری اختصاصی شهداب یزد مملو از تماشاگران اعم از زن و مرد، پیر و جوان بود و جمعیتی عظیمی به دلیل تکمیل ظرفیت سالن ایستاده مسابقه را تماشا کردند.

شهداب یزد با کسب این پیروزی پس از یک روز استراحت در مرحله بعدی باید به مصاف تیم گاز الجنوب (عراق) که در رده چهارم گروه مقابل قرار دارد، برود.

نظر شما