شناسهٔ خبر: 68600371 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

خودروسازی ایلیا طرح فروش جدید با تحویل ۳۰ روزه را منتشر کرد

آخرین فروش تابستانه شاسی بلند آفرودی دایون با قیمت قطعی

عصر خودرو- شرکت خودروسازی ایلیا آخرین طرح فروش شاسی بلند آفرودی دایون Y۷ با قیمت قطعی و موعد تحویل ۳۰ روز کاری را اعلام کرد. دایون Y۷ در این طرح با قیمت قطعی ۱.۹۹۸ میلیارد تومان با پیش پرداخت ۷۵۰ میلیون تومان عرضه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، دایون Y7 به پیشرانه 2.4لیتری توربو با حداکثر توان 215 اسب بخار و حداکثر گشتاور 320 نیوتون متر مجهز شده که توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین-زومکس قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می کند. از مهمترین امکانات جدید این خودرو می توان به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC، سنسور نور و باران برای روشنایی اتوماتیک چراغ ها و روشن شدن اتوماتیک برف پاک کن و سیستم کنترل فشار باد تایرها TPMS در کنار چراغ روشنایی در روز اشاره کرد. نسخه ای که برای آزمایش در اختیار ما بود علاوه بر این موارد آپشنال شده بود و امکانات بیشتری نظیر دوربین 360 درجه، سیستم هشدار نقاط کور روی آینه های جانبی BSD و سنسور جلو نیز داشت.

 

این خودرو به صورت پایه علاوه بر آپشن های ذکر شده به امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، ورود و استارت بدون کلید، دوربین عقب، گرمکن آینه های جانبی، سانروف، کلید های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل روی فرمان،تهویه مطبوع دیجیتال، کنترل مستقل سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب، تنظیم برقی 6جهته صندلی راننده ، نمایشگر لمسی 8 اینچی و 8 بلندگو نیز مجهز شده است.

متقاضیان خرید خودروی دایون می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش https://ilia-auto.com/sale سایت خودروسازی ایلیا، درخواست خود را ثبت کنند.

نظر شما