شناسهٔ خبر: 68599901 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به‌روزرسانی وضعیت مسی: لئو دیگر لنگ نمی‌زند

یولیان گرزل، هم‌تیمی لیونل مسی در اینترمیامی، می‌گوید این بازیکن دیگر لنگ نمی‌زند و وضعیت بهتری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، برنده هشت توپ طلا پس از آسیب دیدن از ناحیه مچ پای راست در فینال کوپا آمه‌ریکا 2024، هنوز نتوانسته برای اینترمیامی بازی کند. اگرچه تیم او توانست با غلبه بر کلمبیا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، اما مسی در سطح باشگاهی فعلا دور از میادین است.

مسی از اواسط ژوئن دیگر برای اینترمیامی بازی نکرده و تاتا مارتینو مجبور بوده بدون او تیم خود را روانه میدان کند. اینتر میامی در غیاب کاپیتان خود برای بازی پلی‌آف آماده می‌شود و امیدوار است که او را برای بازی بعدی مقابل فیلادلفیا یونیون در 14 سپتامبر در اختیار داشته باشد.

2079380

یولیان گرزل، بازیکن تیم ملی آمریکا، به پادکست پلِی منِیجر درباره نحوه عملکرد مسی در تمرینات اینترمیامی گفت: "او واقعاً دیگر لنگ نمی‌زند. مسی بخشی از تمرینات تیمی بوده، اما فکر می‌کنم برگشت در بازی با شیکاگو برای او کمی زود بود.

او در نهایت تصمیم گرفت که فقط چند هفته دیگر به خود فرصت دهد، چون اکنون ما فیفادی هستیم و مسی همراه تیم ملی کشورش حضور داشت. به نظرم او در بازی بعدی می‌تواند بخشی از تیم باشد. بعد از اینکه ما دو هفته تمرین کامل خواهیم داشت، چنین اتفاقی واقع بینانه است.

روند بازگشت او روز به روز چک می‌شود. او در تمرینات تیمی شرکت کرده، بیشتر همراه تیم تمرین می‌کند و این خوب است. خوشحالم که او را در تمرین می‌‌بینم، چون او لئو مسی است. اگر بتوانید پس از کارهایی که در دو ماه گذشته انجام دادیم، چنین مردی را به تیم اضافه کنید، مطمئناً اتفاقات خوبی رقم می‌خورد."

نظر شما