شناسهٔ خبر: 68597993 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ورزشکاران از این تشک رویال استفاده نکنید!

پیشنهاد سایت رسمی تشک رویال این است که از تشک های فنری استفاده نکنید چون برای سلامتی بسیار ضرر دارد.

صاحب‌خبر -

تشک طبی رویال از دیسک کمر چند میلیون نفر جلوگیری کرد.

جالب است بدانید که سایت رسمی تشک رویال استفاده یک سری از تشک‌های فنری را برای ورزشکاران ممنوع کرده‌است.بخش مهمی از درمان یا حتی جلوگیری از فتق دیسک یا دیسک کمر به سطح خواب بیمار بستگی دارد. خوابیدن روی تشک‌های طبی سفت که کمترین فشار را به کمر و ستون فقرات وارد کنند و حامی مفاصل و ماهیچه‌ها باشند، بهترین انتخاب برای جلوگیری از دردهای آزاردهنده مرتبط با دیسک در درازمدت است. اگر مشتاق هستید درباره تشک طبی رویال و تاثیر شگفت‌انگیز آن در جلوگیری از دیسک کمر و کمردرد بیشتر بدانید، اگر ورزشکار هستید پیشتهاد میکنم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

انواع تشک طبی رویال در بازار ایران

انواع تشک طبی رویال از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات کالای خواب این برند به‌شمار می‌روند. تنوع بالای تشک‌های طبی و تطابق عالی محصولات با استانداردهای کیفی خیال خریداران این برند را برای انتخاب هریک از این محصولات آسوده می‌کند.

۱. تشک طبی فنری

در میان انواع تشک طبی، تشک‌های طبی فنری به‌مراتب قدیمی‌تر و محبوب‌ترند. این تشک‌ها در انواع فنر متصل و فنر منفصل روانه بازار می‌شوند و عمر نسبتا کوتاه‌تر دارند.

۲. تشک لاتکس طبی

متریال اصلی این تشک صمغ درخت کائوچو است و از طبیعت به‌دست می‌آید. این تشک‌ها به‌دلیل خاصیت مموری فومی که دارند، حالت بدن را حفظ می‌کنند و دقیقا به‌خاطر همین ویژگی، دردهای عضلانی را کمتر می‌کنند.

۳. تشک فوم طبی

تشک‌های فوم طبی مخصوصا برای افراد مبتلا به کمردرد طراحی شده است. این تشک نسبتا سخت ستون فقرات را دقیقا در یک راستا نگه می‌دارد و ناراحتی دیسک کمر، سیاتیک، تنگی نخاع را به حداقل می‌رساند.

۴. تشک‌های طبی هیبریدی

تشک هیبریدی حاصل ترکیب لایه‌های مموری فوم و لاتکس است و پشتیبانی خوبی برای ستون فقرات فرد فراهم می‌آورد. همچنین وجود مواد خنک‌کننده در لایه‌های تشک هیبریدی، خواب راحت‌تری برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مزیت‌های تشک طبی رویال

دوست دارید بدانید چرا همه دوست دارند حداقل یک تشک طبی در خانه داشته باشند؟ به چند دلیل مهم:

  • تشک‌های طبی برند رویال ساختار اصلی ژله‌ای دارند که موجب حفظ گرما و افزایش کیفیت و راحتی خواب می‌شود.
  • درصد انتقال حرکت در تشک‌های طبی رویال به‌خاطر سفتی ساختار این تشک‌ها کمتر است.
  • از ویژگی‌های محبوب تشک‌های طبی رویال استفاده از پارچه و روکش کاملا لطیف و ضد حساسیت است. استفاده مداوم از این تشک‌ها برای افراد مستعد حساسیت آلرژی‌زا نیست.
  • گردش خوب هوا در تشک‌های طبی ازجمله ویژگی‌های دوست‌داشتنی این محصولات است.
  • این تشک‌ها کمک شایانی به گردش خون و ترمیم نقاط آسیب‌دیده می‌کنند.
  • پارچه پلی استر فشرده که در این نوع تشک‌ها به کار می‌رود، سازگاری خوبی با بدن انسان دارد.
  • مقاومت تشک طبی رویال در برابر سایش و استفاده روزانه یکی از بهترین ویژگی‌های این تشک‌هاست.
  • با خرید تشک طبی رویال، محصولی باکیفیت با متریال مرغوب طبق آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا وارد اتاق خواب خود می‌کنید.
  • تشک‌های برند رویال ازجمله محصولات بادوام کالای خواب در بازار شناخته می‌شوند و برای آسودگی خیال خریداران، از ضمانت ۱۰ ساله این شرکت برخوردارند.
  • شرکت رویال تشک‌های طبی خود را در انواع مختلف و در ابعاد گوناگون تولید و روانه بازار می‌کند تا دست خریداران حین انتخاب باز باشد.

خرید انواع تشک طبی رویال

انتخاب بهترین تشک برای افراد مبتلا به دیسک کمر

اگر در آستانه ابتلا به دیسک کمر هستید یا جراحی کرده‌اید و پزشکتان خوابیدن روی تشک طبی را توصیه کرده، برای انتخاب تشک طبی ابتدا روی آن بنشینید و میزان سفتی آن را بررسی کنید. همچنین در صورت امکان، روی تشک بخوابید و با قراردادن دست صاف خود داخل گودی کمر، میزان انعطاف‌پذیری تشک را ارزیابی کنید.

اگر تشک طبی به‌اندازه کافی سفت و محکم باشد، دست شما به‌راحتی داخل گودی کمر فرو می‌رود؛ در غیر این صورت اگر به‌هیچ‌وجه نتوانید دست‌تان را داخل گودی کمر ببرید، آن تشک نرم و برای دیسک کمر نامناسب است. اگر به درد کمر مبتلا هستید، پیشنهاد ما انتخاب تشک‌های طبی سفت به تشک‌های نرم است تا انحنای ستون فقرات (حالت S) در طول خواب حفظ بماند.

نکته دیگری که هنگام خرید تشک طبی برای کمردرد باید به آن دقت کرد، جنس تشک است. توصیه می‌کنیم قبل از خرید با توجه به آسیب‌دیدگی‌های بدنی خود از وجود فوم، لاتکس و فنرهای متصل یا منفصل در تشک مطمئن شوید و بعد دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید.

تشک رویال معجزه‌ای برای کمردرد!

مهم‌ترین ویژگی که تشک طبی رویال را به معجزه‌ای برای کمردرد تبدیل می‌کند، پخش یکنواخت وزن بدن در کل تشک و جلوگیری از متمرکز ماندن آن در یک نقطه است.

همانطور که اشاره کردیم، این تشک‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که ستون فقرات را در یک راستا حفظ کرده و سطح امنی برای خواب فراهم کنند. این ویژگی به‌خاطر وجود فوم‌های محکمی است که لایه لایه در ساختار داخلی تشک طبی گنجانده شده‌اند. به‌ همین خاطر، درصورت استفاده مداوم از این تشک‌ها، امکان ابتلا به دیسک کمر و سایر آسیب‌های مرتبط با ستون فقرات نیز به حداقل می‌رسد. دقیقا به همین خاطر است که تشک‌های طبی رویال از نظر پزشکی برای کمردرد و بیماری‌های زمینه‌ای کاملا تاییدشده هستند.

جالب است بدانید تاثیر این تشک‌ها صرفا محدود به خواب شبانه نیست. این خواب باکیفیت، انرژی افراد را در طول روز نیز حفظ می‌کند.

تشک رویال برای درد گردن و شانه

جدای از فواید تشک طبی رویال برای جلوگیری از کمردرد و آسیب‌های ستون فقرات، این تشک‌ها برای تسکین درد گردن و شانه نیز مفید هستند. استفاده از تشک‌های دیگر معمولا فشار و تنش این نواحی را بیشتر و درد را تشدید می‌کند؛ درحالی‌که می‌توان با انتخاب تشک طبی رویال که با متریال باکیفیت و طراحی خاص وارد بازار می‌شوند، حالت صحیح ستون فقرات و مهره‌های ناحیه گردن را حفظ کرد و فشار را در این نواحی حساس به حداقل رساند.

سایت رسمی تشک رویال

سخن پایانی

تشک طبی رویال کیفیت و مرغوبیت را در یک محصول کامل و بی‌نقص گرد هم آورده تا ضمن بهبود کیفیت خواب افراد، سلامت کمر و ستون فقرات را در درازمدت تضمین کند. اگر از نشانه‌های اولیه دیسک کمر رنج می‌برید، یکی از بهترین انتخاب‌هایی که برای پیشگیری از عود این عارضه پیش رو دارید، خرید تشک طبی رویال از فروشگاه‌های معتبر است.

اگر تابه‌حال از تشک‌ طبی برای جلوگیری از کمردرد یا درمان آن استفاده کرده‌ و نتیجه گرفته‌اید، نظرات‌تان را در انتهای این صفحه برای ما و همراهان ما بنویسید. در نتیجه اگر ورزشکار هستید، پیشنهاد میکنیم که از تشک های بسیار فنری نرم استفاده نکنید چون به مروز زمان این تشک‌ها کمر درد ‌می‌آورند و در ادامه دچار دیسک کمر خواهید شد و بهتر است از تشک‌های طبی فنری یا تمام طبی استفاده کنید.

جهت مشاوره خرید انواع تشک های طبی و طبی فنری رویال به سایت رسمی تشک رویال به نشانی www.royalmatress.com  مراجعه نمایید و یا با مشاورین مجموعه با شماره‌های 09129532629 ، 09120463685  تماس بگیرید.

نظر شما