شناسهٔ خبر: 68597584 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تحقق تعهدهای تولیدی و توسعه‌ای در شرکت نفت مناطق مرکزی

فاطمه صفری دهکردی

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی بیان کرد: پارسال در زمینه تولید نفت و گاز به تعهدهای خود عمل کردیم و در بخش تولید گاز با ۱۰۳.۷درصد به رکورد تولید رسیدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های این شرکت برای نیمه دوم سال ۱۴۰۳ بیان کرد: بروز و ظهور همه این موفقیت‌ها در تلاش‌های همکارانمان در سه شرکت بهره‌برداری زاگرس جنوبی، غرب و شرق است و برآیند این همدلی خود را در انجام تعهدات تکلیفی نشان داده است.

وی با تبریک ۱۹ شهریور، سالروز تأسیس شرکت نفت مناطق مرکزی، تصریح کرد: مسیر طی‌شده حاصل ربع قرن اندوخته دانش و تجربه هزاران نفر از همکاران، سبب تعالی شرکت شده و ماحصل آن در عرصه‌های مختلف، تربیت نسلی از مدیران دیده می‌شود که سکاندار رده‌های بالای مدیریتی صنعت نفت از وزارت و معاونت‌های آن است. همچنین فعالیت در بیش از ۱۴ استان با وجود شرایط جغرافیا و اقلیم بسیار متفاوت، نیازمند مدیریت هوشمندانه و اشراف به تصمیم‌گیری و همکاری با مسئولان و مقامات محلی و استانی و لحاظ‌کردن مناسبت‌های مختلف فرهنگی در تصمیم‌های کلان است تا به تحقق خواسته‌ها بدون تعارض منافع دست یافت.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران خاطرنشان کرد: چشم‌انداز شرکت، رقابت در عرصه‌های بین‌المللی است که حاصل تجارب مدیریت‌های مختلف است و در این ۲۵ سال در خزانه فکری شرکت ثبت شده است. تبادل نظرها بر غنای آن افزوده است و پشتوانه آن نیز با ایثار و روحیه جهادی ممزوج و باعث تسریع در روند حرکتی فعالیت‌های شرکت شده است.

حیدری تأکید کرد: برترین جلوه و نمود عینی روحیه جهادی را از دوران دفاع مقدس به یادگار داریم که آن روحیه اجازه نداد در حوزه تأمین انرژی، یک روز وقفه در تولید و صادرات نفت ایجاد شود.

وی انتخاب محسن پاک‌نژاد به‌عنوان وزیر نفت را به فال نیک گرفت و بیان کرد: حضور مهندس پاک‌نژاد در بالاترین مقام تصمیم‌ساز صنعت نفت مایه مباهات است؛ زیرا ایشان از فرزندان خلف این صنعت است و با تدبیر و همکاری همه ارکان صنعت نفت، زمینه تحول بنیادی در این صنعت فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ادامه داد: همچنین حمید بورد، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران نیز با تجربه بسیار و شناخت کامل و جامع از همه ارکان و ساختارهای صنعت نفت از نظر ستادی و عملیاتی و شناخت فرهنگ سازمانی به‌عنوان بازوی توانمند اجرایی وزیر نفت کمک شایانی در این روند روبه‌جلوی شرکت ملی نفت ایران خواهد داشت و همه همکاران و مدیران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برای دستیابی به این خواسته از هیچ کوشش و همکاری به‌لحاظ وظیفه ملی، دینی و سازمانی دریغ نخواهند کرد.

حیدری با تبریک به مجموعه هیئت‌مدیره جدید شرکت ملی نفت ایران، حضور آن‌ها را برای پیشبرد طرح و پروژه‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مغتنم شمرد و گفت: حضور اعضای هیئت‌مدیره که نیروهای بسیار قوی و توانمندی هستند، این امکان را فراهم می‌کند که با تصمیم‌های خود، در پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تسهیل‌گری داشته باشند.

نظر شما