شناسهٔ خبر: 68596265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

هیچ انقلابی همچون جمهوری اسلامی ایران قدرت تاثیرگذاری نداشته است

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هیچ انقلابی همانند انقلاب جمهوری اسلامی ایران قدرت تاثیرگذاری در جغرافیا خصوصا جغرافیای بین الملل را نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه در جمع دانشجویان شرکت کننده در دوره خط امام اظهار کرد: در نظام اخلاقی و منظومه رشد شخصیتی، همیشه انسان باید دو نگاه به هندسه و ساختار شخصیتی خود داشته باشد. ابتدا حالت ایجابی که شامل آراستگی به فضائل اخلاقی است و سپس حالت سلبی که باید رذائل اخلاقی را بشناسد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: انسان اخلاقی در این صراط حرکت می‌کند و هر مقدار آراستگی و پیراستگی بیشتر باشد شخصیت اخلاقی بالاتر و قوی‌تر است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: وقتی انسان با آراستگی گام برداشت حتی یک قدم باشد این انسان، انسان اخلاقی است، اما بعضی انسان‌ها خود را نسبت به ساختار شخصیتی رها می‌کنند و به هیچ صورت شخصیت خود را مهندسی نمی‌کنند، به این‌ها شخصیت بی‌اخلاق می‌گویند.

آیت الله صفایی بوشهری در مورد نظام مدیریتی جوامع غربی عنوان کرد: نظام مدیریت جوامع در غرب به دنبال بی اخلاقی است، اخلاق یعنی آزادی و آزادی در غرب انسان‌ها را در حد بهیئت و حیوانیت سقوط می‌دهد، اکنون بزرگترین بحران جوامع غرب بی‌اخلاقی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: در طول تاریخ سیاسی جهان هیچ انقلابی همانند انقلاب جمهوری اسلامی ایران قدرت تأثیرگذاری در جغرافیا خصوصاً جغرافیای بین الملل را نداشته است.

نظر شما