شناسهٔ خبر: 68595902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برخورد با افزایش قیمت‌ خارج از نرخ مصوب سرویس مدارس در قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: با هرگونه افزایش قیمت سرویس مدارس و پوشاک که بالاتر از نرخ مصوب باشد، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تقی حسام ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید که از تاریخ 10 شهریور جاری آغاز شده، تا تاریخ 16 مهر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح بر اقلام پرمصرف مانند لوازم التحریر، کیف و کفش، پوشاک و سرویس مدارس نظارت می‌کنیم. از آغاز طرح، در قالب هشت اکیپ، 47 فقره بازرسی صورت گرفته و 34 پرونده تخلفات تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه مربوطه ارجاع شده‌است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم  با تاکید بر این که هرگونه افزایش قیمت سرویس مدارس و پوشاک که بالاتر از نرخ مصوب باشد، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با ثبت شکایت خود در سامانه 135، سازمان ‌تعزیرات‌ حکومتی را در کنار دیگر نهادهای بازرسی و نظارت برای کنترل هر چه بهتر بازار کمک کنند.

وی تاکید کرد: در این طرح که با محوریت تعزیرات‌حکومتی انجام می‌شود، رویکرد پیشگیری از وقوع تخلف در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مورد انتظار است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدام به تشکیل پرونده شده و در اسرع وقت برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات‌حکومتی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما