شناسهٔ خبر: 68594486 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ابتدای فصل و کلی مصدوم

فلیک هم به درد ژاوی مبتلا شد

ژاوی فصل قبل معضلی به نام مصدومان زیاد در بارسلونا داشت و فلیک در همین شروع کارش با این مشکل مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آلمانی فصل را با پنج مصدوم آغاز کرده است. ژاوی فصل گذشته را با دو مصدوم شروع کرد اما خیلی زود به عدد 8 رسید.

در واقع هانسی فلیک از همان مشکلی رنج می‌برد که ژاوی فصل گذشته مجبور به تحمل آن شد. با این تفاوت که سرمربی آلمانی لالیگا را با تعداد زیادی مصدوم شروع کرده در حالی که سرمربی کاتالان تا ماه اکتبر از این معضل چندان رنج نبرد. برای ژاوی این قضیه در ماه اکتبر به اوج رسید و متوسط مصدومیت‌ها روندی صعودی به خود گرفت.

فلیک قبل از اولین بازی فصل می‌دانست که از آنسو فاتی، آرائوخو، دی یونگ و گاوی نمی‌تواند استفاده کند. قرارداد دنی اولمو نیز هنوز ثبت نشده بود. کریستنسن در هفته دوم مصدوم شد و حالا فلیک امیدوار است با کمی شانس فاتی و فرمین لوپز را در بازی بعدی برابر خیرونا داشته باشد.

2071784

فهرست بارسای ژاوی در ابتدای فصل 19 بازیکن بود به اضافه 3 بازیکن از تیم دوم (بالده و لامین یامال و  فرمین). مجموع 22 نفر. در 4 هفته اول مربی کاتالان دو یا سه غیبت به دلیل مصدومیت (آرائوخو، پدری و اینیگو مارتینز) به اضافه یک غایب به دلیل محرومیت (رافینیا) داشت. با این حال، در ماه اکتبر، مصدومیت‌ها زیاد شد و هشت بازیکن، کنده، بالده، فرانکی دی یونگ، پدری، رافینیا، یامال و لواندوفسکی از دسترس خارج شدند. پدری و بالده نیز در ادامه این فهرست را تکمیل کردند.

در ادامه فصل ژوائو فلیکس، سرجی روبرتو، کریستنسن، رافینیا، کانسلو و فران تورس نیز دچار مصدومیت‌هایی شدند. باید دید اوضاع برای فلیک در ادامه فصل چطور خواهد شد.

نظر شما