شناسهٔ خبر: 68593443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضوری قاری بین المللی؛

رویداد بزرگ قرآنی در شهرستان سربیشه برگزار می‌شود

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه از برگزاری رویداد بزرگ قرآنی با حضور قاری بین‌المللی در شهرستان سربیشه تا پایان شهریورماه جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله نوری صبح سه شنبه در جلسه هم‌اندیشی ارتقا فعالیت‌های قرآنی شهرستان و برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی اظهار داشت: فرهنگ و موضوعات قرآنی در شهرستان سربیشه که سرشار از استعدادهای بالقوه است نیاز به کار و بسترسازی و تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی مدون و مستمر دارد و تنها ادارات فرهنگی متولی این موضوع مهم نیستند بلکه تمامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات نیز باید به میدان آمده و پای کار باشند.

وی بیان کرد: باید با برگزاری کارگاه‌های تخصصی، جلسات محوری و کلاس‌های مختلف مباحث قرآنی را در شهرستان ارتقا بخشیم و از حالت شعار خارج شده و وارد مرحله عملیاتی شویم.

وی ادامه داد: جهت استفاده از اساتید و مربیان قرآنی استانی و کشوری در قالب محافل، کارگاه‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی برای زمینه‌های مختلف قرآنی اعلام آمادگی می‌کنیم تا بتوانیم در آینده نیروهای شایسته‌ای در حوزه‌های مختلف قرآنی پرورش دهیم.

معاون فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه رویداد بزرگ قرآنی با حضور قاری بین‌المللی در شهرستان سربیشه تا پایان شهریورماه جاری برگزار می‌شود، افزود: برگزاری اینگونه رویدادهای قرآنی به طور حتم سبب افزایش و ارتقا جایگاه و موضوعات قرآنی در شهرستان می‌شود.

️نوری ادامه داد: در حاشیه این رویداد بزرگ اقدامات فرهنگی متنوع و متعددی از قبیل نمایشگاه قرآنی و فرهنگی، تجلیل از پیشکسوتان و فعالین قرآنی، برنامه‌هایی حول محور هفته وحدت، اجرای تواشیح، و … برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رویداد و حضور قاری بین‌المللی را در بخش‌های درح و مود نیز خواهیم داشت، اضافه کرد: درصدد هستیم تا مراسم این رویداد بزرگ را در شبکه خاوران بخش زنده داشته باشیم.

️معاون فرماندار سربیشه یادآور شد: برای اجرای این رویداد بزرگ و فاخر باید تبلیغات محیطی و فضای مجازی گسترده و اطلاع‌رسانی عمومی در سطح شهرستان انجام شود.

نظر شما