شناسهٔ خبر: 68591893 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین CB۱۳۰۰ قاچاق در تهرانپارس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین CB۱۳۰۰ قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کالای کشف‌شده را بیش از یک میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف خودورهای قاچاق در محدوده تهرانپارس شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین CB1300 قاچاق در پارکینگ منزلی مسکونی در اتوبان تهرانپارس دپو شده است.

افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس با ورود به ساختمانی مسکونی مشاهده کردند در محل پارکینگ ساختمان موتورسیکلت پارک است که این کالای قاچاق فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: پرونده قضایی مربوطه تشکیل، موتورسیکلت تحویل سازمان اموال تملیکی داده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف‌شده را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما