شناسهٔ خبر: 68591154 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ایردراپ داگز در مراحل پایانی؛ هرچه سریع‌تر توکن‌های خود را برداشت کنید!

تیم توسعه‌دهنده میم‌کوین داگز (DOGS) اعلام کرده که بیش از ۷ میلیون نفر تاکنون توکن‌های ایردراپی خود را به‌صورت درون زنجیره‌ای دریافت کرده‌اند و در مجموع نزدیک به ۱۲۰ میلیارد توکن توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

بر اساس اطلاعیه‌ تیم داگز ، این مرحله از ایردراپ اکنون به پایان خود نزدیک می‌شود و فرصت‌های نهایی برای دریافت توکن‌ها در حال حاضر اعلام شده است. کاربران برای دریافت توکن‌های خود دو گزینه داشته‌اند: «برداشت رایگان و آهسته» یا «برداشت سریع با کارمزد».

طبق اطلاعیه اخیر، آخرین فرصت برای انتخاب گزینه دریافت سریع تا فردا (۱۰ سپتامبر)، ساعت ۲۰:۰۰ به وقت UTC است. همچنین، کاربران می‌توانند تا تاریخ ۱۸ سپتامبر، ساعت ۲۰:۰۰ به وقت UTC، با انتخاب گزینه برداشت رایگان، درخواست دریافت توکن‌های خود را ثبت کنند.

به گفته تیم داگز، ایردراپ توکن‌های DOGS برای تمامی کاربرانی که یکی از این دو گزینه را انتخاب کرده‌اند، تا تاریخ ۲۶ سپتامبر، یعنی یک ماه پس از آغاز رویداد تولید توکن (TGE)، نهایی خواهد شد.

در زمان نگارش این خبر، توکن داگز با یک افت ۳.۴۳ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۹۸۳۶ دلار معامله می‌شود. [Dogs]

با وجود این کاهش قیمت، حجم معاملات ۲۴ ساعته داگز با بیش از ۳۰ درصد افزایش به ۴۵۸.۲۴ میلیون دلار رسیده است.

نظر شما