شناسهٔ خبر: 68581750 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تغییرات احتمالی روی نیمکت النصر

شایعه: پیولی با رونالدو برابر استقلال و پرسپولیس

روزنامه عربستانی مدعی شد که در صورت عدم کسب نتیجه لازم برابر الاهلی، لوئیس کاسترو از النصر کنار گذاشته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای النصر خوب آغاز نشده است. آنها در فینال سوپرجام با نتیجه ضعیف و دور از انتظار چهار بر یک مغلوب رقیب دیرینه خود یعنی الهلال شدند. آنها سپس با ارائه نمایشی ناامیدکننده برابر الرائد، فصل جدید را با تساوی آغاز کردند.

هر چند که النصر در هفته دوم توانست چهار بر یک از سد الفیحاء عبور کند اما شایعاتی درباره احتمال تغییرات روی نیمکت این تیم به گوش می‌رسید و اکنون نیز یکی از روزنامه‌های معتبر سعودی مدعی شده که در صورت عدم کسب نتیجه لازم در بازی الکلاسیکو، کاسترو اخراج می‌شود.

روزنامه عکاظ نوشت که منابعی به این روزنامه فاش کردند که مسئولان باشگاه النصر به این نتیجه رسیده‌اند که به همکاری با لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پایان دهند و پس از بازی بعدی تیم مقابل الاهلی، اخراج او را اعلام کنند. همچنین، جایگزین او احتمالاً استفانو پیولی، سرمربی سابق میلان خواهد بود که پس از مقایسه با گزینه دیگر، سرمربی پرتغالی سرجیو کونسیسائو، انتخاب شده است.

هر چند که برخی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه النصر نیز مدعی شدند که کاسترو به کار خود در این تیم ادامه می‌دهد اما چیزی که مشخص است، متزلزل بودن جایگاه این سرمربی پرتغالی است.

النصر باید دوبار و برای جدال با استقلال و پرسپولیس به ایران سفر کند و اگر استفانو پیولی هدایت این تیم را برعهده بگیرد، او برابر سرخابی‌های پایتخت قرار می‌گیرد.

نظر شما