شناسهٔ خبر: 68577723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

قتل زوج مرندی با کلت کمری

مرند _ فرمانده انتظامي مرند از وقوع قتل زوجي با سلاح گرم (کلت کمري) در شب گذشته خبر داد و گفت: با تدابير و دستور ويژه فرمانده انتظامي استان اکيپ ويژه اي از کاراگاهان بررسي هاي اوليه را براي شناسايي و دستگيري قاتل آغاز کرده اند.

صاحب‌خبر -

اقتصاد آنلاین؛ گروه استان‌ها _ علي اسديان امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد : حوالي ساعت 23 ديشب يک مورد تير اندازي فردي در يکي از محلات مرند به مرکز فوريت هاي پليسي 110اعلام، که بلافاصله عوامل انتظامي در محل حاضر و مشاهده کردند زن و شوهري بر اثر تير خوردگي بشدت مجروح شده و يک قبضه کلت کمري و چند عدد پوکه در محل مشاهده و کشف شد که عوامل اورژانس نيز در محل حاضر و مصدومين جهت مداوا به بيمارستان کوه کمري منتقل شدند.

وي افزود: در بررسي هاي اوليه برابر اظهارات خانواده مقتول، نامبردگان توسط شخصي با هويت معلوم که اختلاف قبلي داشتند مورد تير اندازي قرار گرفتند که به شدت مصدوم و به بيمارستان منتقل و بعلت شدت جراحات وارده زوج جوان در بيمارستان فوت کردند.

اسديان تصريح کرد: با تدابير و دستور ويژه فرمانده انتظامي استان اکيپي ويژه اي از کاراگاهان بررسي هاي اوليه را براي شناسايي و دستگيري قاتل آغاز کرده اند که اخبار تکميلي متعاقبا اطلاع رساني خواهد شد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما