شناسهٔ خبر: 68577276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح پروژه بهسازی گردنه شهر پیر شهرستان زرین دشت

در آیینی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی، پروژه بهسازی گردنه شهر پیر شهرستان زرین‌دشت در استان فارس به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در آیینی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی، پروژه بهسازی گردنه شهر پیر شهرستان زرین‌دشت در استان فارس به بهره‌برداری رسید، داریوش امانی در این مراسم، اظهار داشت: به رغم کمبودها، پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعال است و اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام راهداری، اولویت کاری این سازمان به شمار می‌آید.

وی پروژه گردنه شهر پیر شهرستان زرین‌دشت را خواسته مردم این منطقه و نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی برشمرد که در زمان‌بندی مناسب به ثمر رسید.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تأکید بر دشواری‌های اجرای این پروژه و عروج شهادت گونه یکی از همکاران سازمان در روند اجرای این پروژه و در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، گفت: حجم خاکبرداری در پروژه گردنه شهر پیر 350 هزار متر مکعب است، این پروژه با اعتبار هزینه شده بالغ‌ بر 100 میلیارد تومان و طول 2.7 کیلومتر امروز به بهره‌برداری رسید تا مردم با ایمنی بیشتری در این محور تردد کنند.

وی با اشاره به درخواست مردم شریف شهرستان زرین‌دشت مبنی بر تکمیل گردنه شهر پیر به طول پنج کیلومتر، ابراز امیدواری کرد با تأمین اعتبار از طریق منابع مولدسازی و اعتبارات استانی و با اختصاص اعتبار ملی بتوان ادامه پنج کیلومتر گردنه پیر شهر را به اتمام رساند.

امانی در سفر به استان فارس ضمن بازدید از پروژه‌های شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت، تحقق مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها را در گروی توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد.

وی با اشاره به نوسازی ناوگان و ماشین‌آلات ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها ابراز امیدواری کرد با ورود 100 دستگاه ماشین‌آلات راهداری، توان استان فارس در حوزه راهداری به میزان قابل توجهی افزایش یابد و نتیجه آن تسریع در اجرای پروژه‌ها باشد.

به گزارش تسنیم، در مراسم افتتاح پروژه بهسازی گردنه شهر پیر، امام جمعه حاجی‌آباد و زرین‌دشت، فرماندار زرین‌دشت، مدیرکل روابط عمومی سازمان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/424/

نظر شما