شناسهٔ خبر: 68575466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مصدومیت ستاره الاهلی سطحی است

ریاض محرز سر و مر و گنده مقابل پرسپولیس

روزنامه الریاضیة مدعی است که ریاض محرز مشکلی برای بازی برابر النصر و سپس دیدار با پرسپولیس ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نگرانی‌های هواداران الاهلی، رسیدن ریاض محرز به دو دیدار حساس این تیم برابر النصر و پرسپولیس بود. بازیکن ملی پوش الجزایری در فیفا دی اخیر دچار آسیب‌دیدگی شد و گفته می‌شد احتمال دارد این دو مسابقه را از دست بدهد.

اما اکنون روزنامه الریاضیة در شماره امروز خود نوشته است که محرز به دیدار روز جمعه برابر النصر می‌رسد و طبیعتاً او مشکلی برای جدال برابر پرسپولیس در دوشنبه هفته آینده نخواهد داشت.

الریاضیة نوشته است:

منابع پزشکی احتمال حضور ریاض محرز، بازیکن تیم فوتبال الاهلی، در دیدار «ال‌کلاسیکو» مقابل النصر، که جمعه آینده در ورزشگاه الاول پارک برگزار می‌شود را مطرح کرده‌اند.

این منابع اضافه کردند که مصدومیت ستاره الجزایری به‌صورت یک ضربه به زانو بوده که در جریان بازی تیم ملی کشورش مقابل گینه استوایی رخ داده است. آن بازی با پیروزی ۲ بر ۰ الجزایر در چارچوب مقدماتی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۵ در مراکش به پایان رسید.

1998563

منابع مذکور همچنین تأکید کرده‌اند که کادر پزشکی تیم ملی الجزایر این مصدومیت را «سطحی» ارزیابی کرده‌اند و این موضوع مانعی برای حضور محرز در دیدار حساس هفته سوم نخواهد بود. با این حال، محرز همچنان تحت معاینات بیشتر قرار خواهد گرفت تا وضعیت نهایی او برای حضور در این ال‌کلاسیکو مشخص شود.

ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی تیم ملی الجزایر، محرز و حسام عوار، بازیکن تیم الاتحاد، را به‌دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی در روز شنبه کنار گذاشت.

لازم به ذکر است که محرز در فصل جاری سه بازی برای الاهلی انجام داده و در این مسابقات یک پاس گل ثبت کرده است. تیم الاهلی با کسب سه امتیاز از پیروزی ۲ بر ۰ برابر العروبه و شکست ۱ بر ۰ مقابل الفتح در هفته دوم، در جایگاه هشتم جدول لیگ قرار دارد.

نظر شما