شناسهٔ خبر: 68573167 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

بورس و بازار فروش تجهیزات پزشکی

صاحب‌خبر -

فروش لوازم در حوزه پزشکی یک امر مهم و حساس است؛ زیرا به‌طور مستقیم بر سلامت افراد، کارآمدی و امید به زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. تجهیزات پزشکی موارد بسیار زیادی از وسایل بسیار ساده تا دستگاه‌های پیچیده، را دربرمی‌گیرند و تمامی شاخه‌های پزشکی نیازمند این وسایل هستند. با پیشرفت علم بورس و بازار فروش تجهیزات پزشکی بسیار گسترده شده و می‌بایست این تجهیزات را از یک فروشگاه معتبر خریداری نمود تا از اصالت کالا اطمینان یافت؛ در نتیجه می‌توان نقش موثری در بهبود سلامت افراد و ارتقا کیفیت زندگی آن‌ها داشت.

تاریخچه بازار فروش تجهیزات پزشکی

بورس و بازار فروش تجهیزات پزشکی امروزه به سبب پیشرفت تکنولوژی، به یک بازار روبه رشد و کارآمد تبدیل شده است و نقش بسیار مهمی در توسعه صنعت دارد. در دهه 70 بسیاری از صاحب نظران به این نتیجه رسیده‌اند که کشور به‌صورت روزافزون نیاز به تجهیزات پزشکی دارد؛ در نتیجه در همان سال‌ها بورس تجهیزات پزشکی در تهران به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

در ابتدا فروش لوازم پزشکی صرفاً به‌صورت حضوری انجام می‌گرفت؛ اما اکنون با فراگیر شدن اینترنت، بسیاری از افراد خرید به‌صورت اینترنتی را به سبب راحتی و صرفه‌جویی در وقت ترجیح می‌دهند. به همین علت بسیاری از فروشگاه‌ها در فضای مجازی نیز فروش محصولات خود را آغاز کرده‌اند که مورد استقبال بسیاری از افراد، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها نیز قرار گرفت. با بررسی آنلاین تجهیزات پزشکی به‌راحتی می‌توان کالای مورد نظر را براساس قیمت، کیفیت، برند و... از میان هزاران کالا یافته و خریداری کرد.

معتبرترین بورس لوازم پزشکی در تهران

هم‌اکنون مراکز بسیار زیادی در شهر تهران در بورس و بازار فروش تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند و این تجهیزات را از ساده تا فوق‌پیشرفته ارائه می‌دهند. آریاطب ارائه‌دهنده انواع لوازم پزشکی در حیطه پزشکی خانگی، پزشکی تخصصی، پوست مو زیبایی، آزمایشگاه، ابزار جراحی و...، در خيابان وليعصر، نرسيده به جمهوري، بالاتر از ایستگاه جامی، کوچه نظام، ساختمان آریاطب واقع شده است. این مرکز با بیش از 10 سال سابقه، ملزومات پزشکی در تهران را با بهترین کیفیت و قیمت به متقاضیان ارائه می‌دهد؛ همچنین با ارائه مشاوره‌های تخصصی، تصمیم‌گیری برای خرید تجهیزات بهینه کلینیک‌ها بسیار سهل خواهد شد.

بورس و بازار فروش تجهیزات پزشکی

بهترین فروشگاه برای خرید آنلاین تجهیزات پزشکی

همان‌طور که بیا گردید، امروزه بسیاری از مراکز فعال در بورس و بازار فروش تجهیزات پزشکی در سراسر دنیا مانند Bimedis به‌صورت آنلاین خدمات خود را ارائه می‌دهند؛ زیرا دسترسی خریداران آسان‌تر بوده و بدون نیاز به صرف وقت، می‌توانند با مقایسه همه محصولات کالای مورد نظر خود را خریداری نمایند. در ایران aryateb.com وب سایت فروش لوازم پزشکی با بهترین کیفیت و قیمت است. در این وب سایت با انتخاب گزینه دسته‌بندی، انواع تجهیزات پزشکی را به‌طور طبقه‌بندی شده قابل مشاهده بوده و کالای مورد نظر خود را به‌راحتی می‌توانید بیابید. در صورت مواجهه با هرگونه سوال یا مشکل، پشتیبانی آنلایناین مجموعه در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

نکات مهم در هنگام خرید تجهیزات پزشکی

در هنگام خرید کالا از بورس و بازار فروش تجهیزات پزشکی، باید به یک‌سری نکات توجه نمایید تا خریدی رضایت‌بخش داشته باشید:

  1. نیاز خود را از خرید شناسایی کنید: مشخص نمایید که دقیقاً به چه کالایی نیازمند هستید. آیا استفاده شما از کالا تخصصی است یا خیر؟ آیا قیمت تجهیز برای‌تان مهم است؟ چه انتظاراتی از تجهیز دارید؟
  2. در رابطه با برندهای مختلف تحقیق کنید: مانند هر کالای دیگری، هر یک از تجهیزات پزشکی توسط برند‌ متفاوتی تولید می‌شوند و گاهاً کیفیت متفاوتی دارند؛ همچنین برندهای مشهورتر معمولاً برای محصولات خود قیمت بیشتری را در نظر می‌گیرند. حتماً قبل از خرید از تجربه فروشنده و افرادی که از تجهیز استفاده کرده‌اند، استفاده کنید. بسیاری از فروشگاه‌ها یک نسخه دمو را به خریدار ارائه می‌دهند تا وی بتواند با بررسی دقیق، کالای مدنظر را خریداری نماید.
  3. استاندارد تجهیز را مورد بررسی قرار دهید: شاید برای تجهیزات ساده این مورد اهمیت کمتری داشته باشد؛ اما برای دستگاه‌های پیشرفته وجود استاندارد برای عملکرد مناسب بسیار ضروری است. حتماً تجهیز مورد نظر را از یک فروشگاه معتبر تهیه کرده و اصالت کالا را بررسی نمایید.
  4. قیمت‌ها را مقایسه کنید: همان‌طور که بیان گردید گاهاً دو محصول با مشخصات کاملاً یکسان، صرفاً به سبب تفاوت برند، از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. با مقایسه قیمت‌ها می‌توانید یک خرید باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. همچنین با خرید از فروشگاه‌های معتبر می‌توانید به دید بهتری نسبت به قیمت کالای مورد نظر خود دست یابید.
  5. به خدمات پس از فروش مرکز مورد نظر توجه داشته باشید: آیا ضمانتی برای کالای خریداری شده وجود دارد؟ این ضمانت چه مواردی را دربرمی‌گیرد؟ آیا پشتیبانی مرکز دارای پاسخگویی لازم است؟

قیمت تجهیزات پزشکی در تهران

در هنگام مقایسه قیمت‌ها در بورس و بازار فروش تجهیزات پزشکی، ممکن است با ارقام بسیار متفاوتی برخورد نمایید. قیمت تجهیزات پزشکی براساس عوامل مختلفی چون برند محصول، به‌روز بودن محصول، عملکردها و ویژگی‌های آن و... تعیین می‌شود. باتوجه به نوسانات نرخ ارز در ایران، نمی‌توان قیمت مشخصی را برای تجهیزات پزشکی در تهران ارائه داد و صرفاً با بررسی اطلاعات وب سایت‌های فروشنده تجهیزات یا مراجعه حضوری به مراکز می‌توان به قیمت محصول دست یافت. با خرید از فروشگاه‌های معتبر مانند https://www.aryateb.com، اطمینان خواهید داشت که محصول مورد نظر را با بهترین قیمت خریداری خواهید کرد.

خرید عمده تجهیزات پزشکی

اگر به خرید تجهیزات پزشکی عمده برای کلینیک خود تمایل دارید، می‌توانید به‌صورت حضوری به بورس و بازار فروش تجهیزات پزشکی مراجعه کرده یا در فروشگاه‌های آنلاین سفارش خود را به ثبت برسانید. همچنین شرکت‌ها و نمایندگی‌های معتبر واردکننده تجهیزات پزشکی، از بهترین منابع خرید این لوازم به‌صورت عمده هستند. بسیاری از فروشگاه‌ها، نمایندگی‌ها و شرکت‌ها برای خرید عمده تجهیزات پزشکی، تخفیف‌های مناسبی را در نظر می‌گیرند.

تجهیزات موجود در بازار لوازم پزشکی

در بورس و بازار فروش تجهیزات پزشکی، محصولات بسیار زیادی وجود دارند که استفاده از آن‌ها می‌تواند برای کلینیک‌ها ضروری باشد:

  • حیطه پزشکی خانگی: موارد مربوط به پانسمان نوین، استومی، ارتوپدی، توانبخشی، دیابت، سنجش سلامت، سلامت محیط، مادر و کودک، پوشینه‌های پزشکی
  • حیطه پزشکی تخصصی: موارد مربوط به مصرفی پزشکی، بیمارستانی، تجهیزات هتلینگ، منسوجات، تصویربرداری، زنان و زایمان، قلب و عروق
  • حیطه پوست، مو و زیبایی: موارد مربوط به زیبایی پوست و مو، دستگاه‌های لاغری
  • حیطه آزمایشگاه: شامل مواد، ظروف، ابزار آزمایشگاهی، دستگاه و کیت
  • ابزار جراحی

بورس و بازار فروش تجهیزات پزشکی

سخن پایانی

با پیشرفت تکنولوژی، بورس و بازار فروش تجهیزات پزشکی به یک بازار نوین و بسیار روبه پیشرفت تبدیل شده است. در این بازار انواع تجهیزات از ساده تا پیشرفته، از برندهای مختلف در حال خرید و فروش هستند و باتوجه به نیاز خود می‌توانید محصول مورد نظر را تهیه نمایید. امروزه در تمامی دنیا خرید تجهیزات پزشکی به‌صورت آنلاین از وب سایت‌هایی چون MediSupplies به سبب راحتی خرید بسیار رایج است. در ایران نیز فروشگاه آریاطب علاوه‌بر فروش حضوری، فروش از طریق وب سایت را نیز فراهم ساخته تا متقاضیان گرامی به‌راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

نظر شما