شناسهٔ خبر: 68573132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان سمنان:

«فراجای سمنان» فراخوان داد/ برگزاری «اجلاسیه نماز»

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از برگزاری اجلاسیه نماز نیروهای مسلح با رویکرد تولید آثار فرهنگی و هنری خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار جلیل موقوفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه اجلاسیه نماز نیروهای مسلح با رویکرد جمع‌آوری آثار ادبی و فرهنگی و هنری به همت عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار می‌شود، بیان کرد: ترویج فرهنگ نماز، هدف این رویداد است.

وی با اشاره به محورهای این رویداد افزود: تحقق تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و همچنین راهکارهای عملی توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در نیروهای مسلح در زمره محورهای این اجلاسیه است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ارتقای نگرش و انگیزه کارکنان و خانواده‌ها نسبت به اقامه نماز اول وقت و حضور در مساجد و نمازهای جماعت را یکی دیگر از محورهای این اجلاسیه دانست و گفت: تأثیر نماز در افزایش سلامت معنوی و روحی کارکنان نیروهای مسلح دیگر محور این اجلاسیه است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خودشان را در رشته‌های مقاله نویسی، فیلم کوتاه، عکس و شعر و سرود تا سی ام شهریورماه به دبیرخانه اجلاسیه ارسال کنند، گفت: آثار در بستر پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۷۸۴۵۶۳۳۷ قابلیت ارسال دارد.

وی افزود: داوطلبان برای حضور در این اجلاسیه می‌توانند آثار خودشان را از طریق لوح فشرده و فیزیکی نیز به معاونت تبلیغات عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان ارسال کنند.

نظر شما