شناسهٔ خبر: 68570087 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

قیمت نان در تهران گران شد | قیمت نان چقدر افزایش یافت؟

پس از اصلاحات صورت گرفته در چندین استان مختلف، از امروز قیمت‌های جدید نان در تمامی کارتخوانهای هوشمند عرضه نان در تهران ثبت شد.

صاحب‌خبر -

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: با موافقت وزارت کشور تغییرات قیمت در کارتخوان‌های عرضه نان اعمال شد.

به گزارش تسنیم، فاطمه نظری با اشاره به تغییر قیمت نان در تهران گفت: نان سنگک ساده از 3 به 5 هزار تومان، همچنین قیمت نان بربری ساده با آرد نوع یک، از 1 هزار و هشتصد تومان به 2 هزار و پانصد تومان وبربری ساده با آرد نوع دو از 2 هزار و پانصد تومان به 3 هزار و پانصد تومان رسید.

وی ادامه داد: نان لواش با آرد نوع یک از پانصد تومان به هفتصد تومان تغییر قیمت یافت و لواش نوع دو نیز از ششصد و پنجاه به نهصد تومان رسید.

نظری تصریح کرد: قیمت نان سنتی تافتون با آرد نوع یک، از 900 تومان به 1 هزار و دویست شصت تومان و نوع دو از 1 هزار و دویست به 1 هزار و پانصد تومان رسید. همچنین قیمت نان ماشینی تافتون با آرد نوع یک از هفتصد به 850 تومان و نوع دو از 1 هزار به 1 هزار و دویست تومان تغییر یافت.

به گفته وی شکل عرضه نان کنجدی نیز تغییر یافته، به این ترتیب که در کارتخوان‌های عرضه نان قسمتی جداگانه برای خرید کنجد در نظر گرفته شده و مشتریان میتوانند از این قسمت به ازای هر نان از 10 تا 30 گرم کنجد خریداری کنند و نانوا با نظرمشتری از این کنجد در پخت نان استفاده میکند.

گفتنی است پیشتر قیمت نان در استان‌های مختلف اصلاح شده بود و همچنین قیمت نان از سال 1400 تاکنون در تهران تغییر نکرده بود.

قیمت نان

حجم ویدیو: 8.62M | مدت زمان ویدیو: 00:02:37 دانلود ویدیو

نظر شما