شناسهٔ خبر: 68568929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کریستف کرامر:

هرگز من را در لیگ عربستان نخواهید دید!

کریستف کرامر، هافبک دفاعی سابق تیم ملی آلمان احتمال حضورش در عربستان را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مطرح‌ترین بازیکنان بدون تیم حال حاصر دنیای فوتبال که شاید انقدرها راجع بهش صحبت نمی‌شود، کریستوف کرامر، هافبک دفاعی سابق بورسیا مونشن گلادباخ و البته عضوی از تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ است.

بازیکنی که اکنون ۳۳ سال سن دارد و با پایان قراردادش با گلادباخ بعد از ۸ سال از این تیم جدا شد. او در این سال‌ها ۱۸۰ بار برای این تیم به میدان رفت و ۵ گل نیز به ثمر رساند.

کرامر در خصوص شرایط این روزهای خود در گفت‌وگو با اسپرت ۱ گفت: "تیم‌های زیادی در این پنجره نقل‌ و انتقالاتی از نقاط مختلف دنیا خواهان من بودند اما متاسفانه با هیچ کدام به توافق نرسیدم. راستش را بخواهید هنوز تلخی جدایی از گلادباخ را هضم نکرده‌ام چرا که سال‌های بسیاری خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم."

او درخصوص پیشنهاد داشتن از لیگ آمریکا و عربستان گفت: "پیشنهاداتی از لیگ ام ال اس داشتم اما آنطور که من را قانع به حضور در آمریکا کند نبودند. درخصوص لیگ عربستان باید بگویم هرگز به حضور در آنجا فکر‌ نمی‌کنم. بنظرم همه چیز پول نیست و باید در تیمی که حضور دارید احساس مناسبی هم داشته باشید. ترجیحم این است که همچنان در اروپا بمانم، اما شاید به لیگ آمریکا بروم. همه چیز تا نیم فصل مشخص خواهد شد."

نظر شما