شناسهٔ خبر: 68565938 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

واکنش سیامک به جنجال HOME نساجی و پرسپولیس

سیامک نعمتی پیش از دیدار تدارکاتی امروز نساجی مقابل پرسپولیس با انتشار یک استوری از استادیوم شهید کاظمی در متن حواشی ساعات اخیر قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی کاپیتان اسبق پرسپولیس که در این فصل راهی نساجی قائمشهر شده، امروز و پیش از دیدار تدارکاتی مقابل این تیم با انتشار یک استوری و نوشتن کلمه HOME (خانه) با گلایه از سوی هواداران قائمشهری مواجه شد. هرچند این بازیکن دقایقی بعد از آن و با مشاهده ناراحتی هواداران تیمش این استوری را پا کرد و یک تصویر دیگر از خود با پیراهن نساجی و قلب قرمز منتشر شد.

نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این حواشی گفت: موضوع خاصی نیست که بخواهید به این شکل به آن بپردازید. من هم قطعا منظور خاصی نداشتم و تنها به احترام هواداران عزیز نساجی آن استوری را پاک کردم.

وی ادامه داد: منظور من کاملا مشخص بود. آیا لوگوی پرسپولیس را گذاشتم؟ من به جایی رفتم که چند سال از عمر فوتبالی‌ام را آنجا گذاشته بودم و محل تمرین و استادیوم برایم تداعی خاطرات زیادی شد. نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستید. هواداران نساجی که همزبان من هستند احساسی و بر اساس جو منفی که شکل داده شد، برخورد کردند. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و چندین سال است در لیگ حرفه‌ای بازی کرده‌ام و قطعا به این بلوغ رسیده‌ام که پیراهن هر تیمی را بپوشم چه عملکردی برای آن داشته باشم. خدا را شکر عملکرد من در فصل گذشته و دیدار مقابل پرسپولیس هم مشخص است. پس کاملا مشخص است این حواشی تنها نساجی را هدف قرار داده و عده‌ای به دنبال فرصت هستند تا تیم را دچار مشکل کنند.

2074924

نعمتی با اشاره به مازنی بودن خودش گفت: هیچ وقت اصالتم را فراموش نمی‌کنم و مهمتر از آن اینکه می‌دانم رفتار حرفه‌ای چیست و معنی تعهد به قرارداد چیست. قطعا با عملکردم در نساجی در ادامه مسیر هم نشان می‌دهم چه کسی واقعا برای موفقیت تیم تلاش می‌کند و تمام توان و کیفیت خود را به کار می‌گیرد.

واکنش به تیم‌های قدیمی اتفاقی است که معمولا بازیکنان بزرگ دنیا حتی کریس رونالدو و رابطه‌ای که همیشه درباره رئال مادرید داشته، وجود دارد اما در فوتبال ایران معمولا این موضوع به شکل خاصی مورد توجه قرار گرفته و حتی انگ کم‌کاری به بازیکن را در پی دارد. سیامک نعمتی در این باره می‌گوید: من به این مسائل توجه ندارم. منظور من کاملا مشخص بود. بازگشت به جایی که سال‌هایی زیادی آنجا حضور داشتم نه چیز دیگری. لطفا شما هم به دنبال حاشیه نباشید. نساجی تیم بااصالتی است و نیازی نیست من درباره این موضوع توضیح بدهم. بهتر است تعصب و تعهد را در زمین فوتبال به نمایش بگذاریم و آنجا هوادار بزرگترین داور است. تمام تمرکزم روی موفقیت با نساجی در کنار هواداران آن است و هیچ چیزی نمی‌تواند مانع آن شود و با نتایج موفق در ادامه راه دل هواداران را شاد خواهیم کرد و دل آنها را به دست می‌آوریم.

نظر شما