شناسهٔ خبر: 68564414 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

افشاگری تند صفحه ضدنقلاب علیه مسیح علینژاد

یک صفحه متعلق به جریان ضدانقلاب در شبکه ایکس با انتشار پستی مسیح علی نژاد را به باد انتقاد گرفت و او را تهدید به افشای اسناد مالی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهدای ایران در این صفحه نوشته است:

تا امروز راجع‌ به خودت و باندت حرفی نزدیم، اما حالا دیگه پاتون رو خیلی از گلیمتون درازتر کردین. هر بار که به ظاهر برای مردم کاری کردین، فقط درد به جا گذاشتین؛ هیچ‌وقت صداقت نداشتین و ادعاتون فقط یه دروغ بزرگ بود. تو و نوچه‌هات مثل درنده، دور مردم، حلقه زدید و فقط دنبال بلعیدن قدرت و منفعت خودتون بودید؛ سهمتون رو از خون و زجر مردم گرفتید و باهاش زندگی حقیرتون رو سرپا نگه داشتید.

یک بار با رفقای شیادت دادگاه آبان رو راه انداختین، دروغ گفتین، کلاهبرداری کردین و مادران آبان رو سپر بلاتون کردین تا ما رو مجبور به سکوت کنین. به اسم نوید شریفمون سازمان زدی، و اسمت رو همه‌جا به‌عنوان موسس گذاشتی. خانواده افکاری بعد یک سال ازت پرسیدن داری با اسم نوید چکار میکنی؟ امروز و فردا کردی و آخر هم با باندت هر چی لایق خودتون بود رو نثار خانواده‌اش کردین. گفتین "این چیزا به شما ربطی نداره، ما خودمون می‌دونیم چیکار می‌کنیم." تو با فرصت‌طلب‌های غارتگری مثل نینا انصاری دستت رو تو یه کاسه کردی و سازمان زدی، مسائل خصوصی خانواده‌هارو بدون اجازه، ضبط و پخش کردی، ... هرجا پا گذاشتی، همه‌چیز رو به ابتذال کشوندی.

ما باز سکوت کردیم اما تنها چیزی که تمومی نداشت وقاحت شما بود. و حالا کارتون به جایی رسیده که این جونورای دوروبرت بخاطر چندرغاز پول دزدی سر بچه‌های داخل ایران داد و بیداد کنن؟ شما اصلا فکر کردین کی هستین که صلاح ببینین یا نبینین؟ حالا وایسادید ساکتشون می‌کنین؟ تو خانوم علی‌نژاد معنی خط قرمز داشتن رو نفهمیدی و نمی‌فهمی.

چون کل دغدغه‌ت، ژستت و کج نشدن گل روی موهات بوده نه ایران، نه مردم ایران. ولی الان خودت و امثال این ابراهیم‌زاده‌هات که دور خودت جمع کردی، یک قدم دیگه بردارین، یک بار دیگه به مردم ایران توهین کنین، نه ما، بلکه کل ایران از روتون رد می‌شه تا بلاخره معنی خط قرمز رو یک جا بفهمین.

*همشهری

نظر شما