شناسهٔ خبر: 68562573 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

۲۴ ساعت سرنوشت‌ساز در پر‌ونده پرسپولیس و مهاجم میلان

مهاجم سابق میلان تا فردا به پرسپولیسی‌ها پاسخ نهایی خود را اعلام می‌کند.

صاحب‌خبر -

پرسپولیسی‌ها در سه هفته نخست لیگ برتر پنج امتیاز کسب کردند و یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف‌شان، نمایش متوسط در خط حمله بود. علی علیپور با دوران اوج خود فاصله دارد و عیسی آل کثیر نیز به جز یک پاس گل تقریبا اتفاقی، عملکرد چندان جالبی نداشته است. از طرفی داشتن تنها ۲ یا حتی سه مهاجم تخصصی برای سرمربی‌ای که به بازی کردن با ۲ مهاجم مرکزی علاقه دارد، کافی نیست و نیاز به حضور بازیکن دیگری در این پست خواهد بود.

امبایه نیانگ مهاجم مطرح سنگالی که سابقه بازی برای میلان را هم دارد، گزینه اصلی پرسپولیس برای تقویت خط حمله است. بعد از چندین روز مذاکره فشرده و البته تخفیفی که نیانگ به پرسپولیسی‌ها داده بود، دو طرف طی ۴۸ ساعته گذشته خیلی به عقد قرارداد نزدیک شدند و توافقات کلی هم انجام شد. دو طرف شرایط یکدیگر را قبول کردند و در آستانه امضای قرارداد هم پیش رفتند. با این حال یک پیشنهاد از باشگاه الوداد مراکش مانع از عقد قرارداد نیانگ و پرسپولیس شد.

نیانگ برای عقد قرارداد مردد شد و به پرسپولیسی‌ها اعلام کرد تا فردا منتظر پیشنهاد رسمی تیم مراکشی می‌ماند. قرار است نیانگ امشب و یا فردا پاسخ نهایی خود را برای حضور در پرسپولیس به مدیران این باشگاه بدهد. مدیران پرسپولیس که به شدت تحت فشار قرار دارند، شروط نیانگ را پذیرفتند و حتی پیش نویس قرارداد را هم برای او فرستادند. حالا نیانگ قرار است پاسخ نهایی خود را تا ۲۴ ساعت آینده به پرسپولیس بدهد و تکلیف این انتقال را مشخص کند. 

 

منبع:خبرورزشی 

 

برچسب‌ها:

نظر شما