شناسهٔ خبر: 68561841 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

آغاز لیگ آزادگان با تیم‌های بدهکار!/ ۸ تیم در رویای بازگشت

فصل جدید رقابت‌های لیگ آزادگان از عصر دوشنبه نوزدهم شهریور آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

فصل جدید پیکارهای لیگ آزادگان از عصر دوشنبه آغاز خواهد شد و ۱۸ تیم  حاضر در این مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا در پایان این ماراتن، تکلیف صعود کنندگان به لیگ برتر و البته تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته دوم مشخص شود.

استارت با بدهکاران!

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال چندی قبل اعلام کرده بود باشگاه‌هایی که پرونده باز داشته و هنوز مطالبات فصل قبل بازیکنان و مربیان خود را نپرداخته باشند، برای حضور در فصل جدید لیگ آزادگان مجوز نخواهند گرفت و برای بازیکنانشان کارت بازی صادر نخواهد شد اما همچنان فاصله حرف تا عمل بسیار زیاد است و بدهکاران بدون هیچ مشکلی به میدان می‌روند، چون علی‌رغم اینکه گفته می‌شود تیم‌هایی همچون شهرداری آستارا، پالایش نفت، بعثت کرمانشاه، نفت مسجدسلیمان و... هنوز بدهی‌های قبلی خود را تسویه نکرده و پرونده آنها در این عرصه باز است، دغدغه‌ای برای حضور در فصل جدید را ندارند و این هفته به میدان می‌روند تا مشخص شود بین آنچه که گفته می‌شود تا چیزی که به عمل برمی‌آید، فاصله از زمین تا آسمان است!

رویای بازگشت

در میان تیم‌هایی که فصل جدید لیگ آزادگان را استارت می‌زنند، حکایت ۸ تیم کاملا متفاوت است. داماش گیلان، مس کرمان، سایپا، صنعت نفت، فجر سپاسی نفت، پارس جنوبی، نفت مسجدسلیمان و پیکان هشت تیمی هستند که همراه با ۱۰ تیم دیگر باید ماراتن لیگ آزادگان را استارت بزنند. این هشت تیم کار بسیار دشواری برای رسیدن به لیگ برتر دارند و البته وضعیت بقیه تیم‌ها نیز دقیقاً مشابه آنهاست. تیم‌هایی که قبلاً سابقه حضور در لیگ برتر را داشته‌اند و حالا به حکم جبر فوتبال در لیگ آزادگان توپ می‌زنند، به خوبی می‌دانند چه موقعیت گرانبهایی را از دست داده‌اند و برای بازگشت به آن قطعاً به آب و آتش خواهند زد.

برنامه هفته اول لیگ آزادگان

دوشنبه ۱۹ شهریور

ساعت ۱۸

داماش گیلان- نیروی زمینی

ساعت ۱۸:۳۰

مس کرمان- مس سونگون

شهر راز شیراز- بعثت کرمانشاه

ساعت ۱۸:۴۵

آریو اسلامشهر- پالایش نفت بندرعباس

سایپا- صنعت نفت آبادان

ساعت ۱۹

پارس جنوبی جم- فجر سپاسی

نفت مسجدسلیمان-  مس شهربابک

سه‌شنبه ۲۰ شهریور

ساعت ۱۸:۳۰

پیکان -شهرداری آستارا

ساعت ۲۰

نفت و گاز گچساران- شهرداری نوشهر

نظر شما