شناسهٔ خبر: 68561395 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

بحران در استقلال؛ فسخ قراردادهای یک‌طرفه ادامه دارد

باشگاه استقلال همچنان درگیر مشکلات داخلی است و به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری‌های عجولانه و بدون هماهنگی در این باشگاه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

 باشگاه استقلال بدون اطلاع رسمی اقدام به فسخ یک‌طرفه قرارداد مدافع خود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه استقلال که از ابتدای فصل قرارداد دو بازیکن خود را به‌طور یکطرفه در سازمان لیگ فسخ کرده بودند، به تازگی هم این کار را با ایمان سلیمی انجام دادند و نام سومین ستاره‌شان را از لیست درآوردند تا مشکلی بابت ثبت قرارداد نداشته باشند.

ایمان سلیمی که سال گذشته 23 بازی برای استقلال انجام داد و دو گل حساس مقابل تراکتور و فولاد خوزستان به ثمر رساند، قبل از شروع فصل جدید با آسیب دیدگی جزئی مواجه شد که سه هفته ابتدایی را از دست داد، اما حالا شرایطی به دست آورده که می‌تواند به مسابقات آینده آبی‌ها اضافه شود، ولی در این شرایط قرارداد او به طور یکطرفه از سوی باشگاه استقلال فسخ شد.

جواد نکونام که اخیرا به دلیل فسخ یک‌طرفه قرارداد دو بازیکن خود و از سوی دیگر ثبت قرارداد آلمدین زیلیکیچ و اضافه کردن او به لیست استقلال در بازی‌های گذشته به شدت گلایه کرده بود، حالا با اتفاق جدیدی مواجه شده و نمی‌تواند ایمان سلیمی را در دسترس داشته باشد.

ایمان سلیمی که فصل قبل یکی از مهره‌های اصلی استقلال به شمار می‌رفت، در حالی جزء لیست تیمش در سه هفته ابتدایی نبود که غیبت او به چشم آمد، ولی حالا که شرایط بهتری پیدا کرده، نامش از فهرست آبی‌ها درآمده تا اکنون بازیکن آزاد به شمار برود.

چنین اتفاقی در حالی رخ داده که تا این لحظه قرارداد مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان هم به طور رسمی در سازمان لیگ به ثبت نرسیده و ایمان سلیمی هم به این جمع اضافه شده و حتی اگر قرارداد مهرداد در این شرایط ثبت شود، ایمان فعلا بازیکن آزاد است.

نکونام تا شب گذشته که آخرین مصاحبه‌اش را پس از تمرین استقلال انجام داد، از این موضوع بی‌اطلاع بود، ولی حالا فسخ یکطرفه باشگاه با ایمان می‌تواند دغدغه و ناراحتی جدیدی برای سرمربی آبی‌ها به وجود بیاورد؛ آن هم در شرایطی که استقلال باید تا فردا لیست آسیایی خود را آماده و ارسال کند.

نظر شما