شناسهٔ خبر: 68560967 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

درخشش گلر تیم ملی به سودش تمام شد!/ قلعه نویی عذرخواهی کرد اما تیم ملی هم خوب بازی نکرد/ جوکر ۳، برای رونالدو، تیم ملی و لیگ نخبگان ورزشگاه نداریم

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۶۳ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

ورمزیار: آرامش باشگاه آرامش قبل طوفان بود

صادق ورمزیار پیشکسوت و کاپیتان اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی از اوضاع و احوال عجیب و غریب این روزهای باشگاه حرف زد:

  • به نظرم بازی تیم ملی ما تنها در ۲۰ دقیقه ابتدایی شبیه به فوتبال ایران بود و بعد از آن ما در ۷۰ دقیقه بعد هیچ شباهتی به ایران نداشتیم.
  • متاسفانه تاکتیک تیمی ما درست نبود. قرقیزستان خیلی خوب بود اما ما به طور کلی نمی‌دانستیم از این مسابقه چه چیزی می‌خواهیم.
  • بچه‌های تیم ملی ما حریف قرقیزستانی شان را دست کم گرفته بودند. البته من باز هم این را قبول ندارم و معتقدم فوتبالیست‌هایی مثل سردار آزمون باید به مراتب بهتر از این‌ها در میدان مسابقه ظاهر شوند.
  • ورزشگاه فولادشهر چمن بدی نداشت اما در قیاس با یک زمین استاندارد برای انجام یک فوتبال مطلوب واقعاً شرایط خوبی نداشت.
  • ظاهرا آرامشی که ما در یکی دو ماه گذشته در باشگاه شاهد بودیم آرامش قبل از طوفان بوده! این شرایط اصلاً مطلوب نیست و فقط خدا می‌داند که در نهایت چه اتفاقی برای استقلال رخ خواهد داد.
  • بازیکنی که تمرکز نداشته باشد اسیدهایی در عضلات و ماهیچه‌هایش ترشح می‌شود که منجر به گرفتگی شده و روی یک حرکت یا یک چرخش باعث پارگی عضله می‌شوند.
  • من معتقدم در دیدار مقابل الغرافه باید بیشتر روی دفاع تمرکز داشته باشیم و بعد به گلزنی فکر کنیم تا لااقل در بازی نبازیم.

درخشش گلر تیم ملی به سودش تمام شد!

خبری از پرونده بیرانوند، «یکی از بهترین بازیکنان کشورمان در جدال با تیم ملی قرقیزستان، علیرضا بیرانوند بود. اگر تیم ملی ایران، علیرضا بیرانوند را در اختیار نداشت شاید بازی با قرقیزستان را واگذار می کرد اما با درخشش شماره یک، تیم کشورمان اولین بازی خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را با برتری پشت سرگذاشت.

با این حساب و درخشش علیرضا بیرانوند شاید بتوان گفت که احتمال محرومیت گلر ملی پوش تراکتور تبریز به صفر رسیده باشد...»

نگرانی سرمربی اسپانیایی بابت بازی نکردن گلر الجزایری!

در صفحه پرسپولیس می خوانید، «سرمربیان تیم های باشگاهی ترجیح می دهند بازیکنان آنها در تیم های ملی خود در فیفا دی بازی کنند. بازیکنانی که از تیم های باشگاهی خود جدا می شوند، اگر بازی نکنند و نیمکت نشین شوند، از شرایط مسابقه دور خواهند شد.

آلکسیس گندوز هم از این قاعده مستثنی نیست؛ دروازه‌بان شماره یک تیم ملی الجزایر، بازی تیمش را از روی نیمکت دنبال کرد. خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، نگران نیمکت نشینی اوست...»

حمید درخشان: قلعه نویی عذرخواهی کرد اما تیم ملی هم خوب بازی نکرد

بازی تیم ملی برابر قرقیزستان باعث شد به سراغ حمید درخشان، کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان برویم...

  • به نظر من شعار دادن از روی سکوها در بازی تیم ملی پسندیده نیست اما تیم ملی هم خوب بازی نکرد.
  • این زمین چمن در بازی تیم ملی باعث آبروریزی است. با این حال زمین برای تیم حریف هم خراب بود ضمن آن که تیم ملی باز روی خلاقیت فردی به گل رسید و ما چندان کار تاکتیکی از تیم ملی ندیدیم.
  • امیرقلعه نویی به عنوان یک مربی باتجربه کارخوبی انجام داد که عذرخواهی کرد
  • بازی کردن آریا یوسفی، محمد امین حزباوی امید نورافکن جوان در ترکیب اصلی تیم ملی اتفاق خوبی بود.
  • به نظر من کار پرسپولیس با خریدهای تیم های عربستانی در لیگ نخبگان آسیا بسیارسخت و دشوار است اما پرسپولیس باید العین امارات را الگو قرار دهد. چه کسی فکرش را می کرد العین در نیمه نهایی با شایستگی تیم الهلال عربستان با آن همه مهره اسمی را شکست دهد؟

جوکر ۳، برای رونالدو، تیم ملی و لیگ نخبگان ورزشگاه نداریم

در صفحه استقلال می خوانید، «استقلال ۲۶ شهریور در آسیا بازی دارد اما هنوز سرمربی‌اش به طور دقیق مشخص نیست و خود جواد نکونام هم نمی‌داند مقابل الغرافه روی نیمکت می‌نشیند یا نه؟ بامزه اینکه محل برگزاری مسابقه هم مشخص نیست و به احتمال ۹۰ درصد بازی در ورزشگاه شهدای شهرقدس و با حضور تنها ۸ هزار تماشاگر برگزار می‌شود در حالی که چنین دیداری می‌تواند تا ۸۰ هزار تماشاگر هم داشته باشد. بامزه‌تر اینکه احتمالاً رونالدو هم باید اول آبان در همین ورزشگاه مقابل استقلال بازی کند و حتماً می‌دانید که ما برای دربی ۴ مهر هم با بحران ورزشگاه مواجه هستیم و به احتمال فراوان دربی باید خارج از تهران برگزار شود!»

اشتباه استراتژیک، چرا ابتدای فصل با نکونام قطع همکاری نکردید؟

در مورد استقلال می خوانید، «حمله شبانه جواد نکونام به مدیران استقلال و نکات مهمی که او در مورد مذاکره باشگاه با مربیان خارجی و ماجرای زیلیکیچ مطرح کرد نشان می‌داد که قضیه نکونام- خطیر به شکلی دیگر تکرار شده و خیلی بعید است که جواد را در بازی ۲۶ شهریور مقابل الغرافه قطر روی نیمکت استقلال ببینیم مگر آنکه در فاصله ۸ روز مانده تا این بازی اتفاقات عجیب و غریبی رخ بدهد...»

تهران برای دربی ورزشگاه ندارد!

فرهاد اشراقی در حرف آخر نوشت: «شاید برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران باشد که برای دربی، تهران ورزشگاه مناسب و حتی نیمه ‌مناسب ندارد! ورزشگاه‌های شهر قدس و تختی که برای این بازی از شورای تأمین مجوز نمی‌گیرند و ورزشگاه آزادی هم که در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن آذر آماده می‌شود...»

نظر شما