شناسهٔ خبر: 68560257 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

شایعه: مربی موقت ایرانی جانشین نکونام می‌شود

گفته می‌شود که قرار است یک مربی ایرانی و موقت، جانشین جواد نکونام شود تا باشگاه استقلال بتواند با گزینه خارجی مدنظر خود به توافق نهائی دست پیدا کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال در شرایط عجیبی به سر می‌برد و می‌توان با جدیت گفت که در حال حاضر، مشخص نیست کدام‌یک از اخبار منتشر شده درخصوص تعیین تکلیف نیمکت این تیم صحت دارد و هر لحظه شایعه جدید و عجیبی پیرامون این تیم شنیده می‌شود.

تنها موضوعی که در حال حاضر قطعیت دارد، جدایی جواد نکونام از استقلال است. مدیران هلدینگ و باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که باید روی نیمکت تیم، تغییراتی صورت بگیرد و در این مدت نیز نام چند سرمربی خارجی به عنوان گزینه‌های نشستن روی نیمکت تیم مطرح شده بود.

ایوایلو پتف جدی‌ترین نامی بود که گفته می‌شد قرار است جانشین نکونام شود. سرمربی نه چندان موفق بلغاری که در همان ابتدا با مخالفت شدید هواداران استقلال مواجه شد و شدت جبهه‌گیری آبی‌ها به حدی بود که از هلدینگ خلیج فارس خبر می‌رسد مالکان باشگاه از جذب پتف منصرف شده‌اند.

در ساعات گذشته نیز ریکاردو ساپینتو در صدر جدول گزینه‌های هدایت استقلال قرار گرفت اما محرومیت چهار ماهه او که توسط کمیته انضباطی اعمال شده بود، باعث گردیده تا شک و شبهه‌هایی درباره انتخاب او به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها به وجود بیاید.

اما اکنون اخبار جدیدی از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد که در نوع خود عجیب و جالب توجه است. یکی از پلن‌های مالکان استقلال، استفاده از مربی موقت ایرانی است. این تصمیم بدان معناست که هلدینگ خلیج فارس حتی حاضر نیست برای دیدار با الغرافه از نکونام استفاده کند و می‌خواهد با یک مربی ایرانی پای به پیکارهای آسیایی بگذارد.

اسامی که برای نشستن روی نیمکت استقلال مطرح شده‌اند نیز جالب توجه هستند. مجید نامجومطلق که به عنوان دستیار فرهاد مجیدی در لیگ نوزدهم حضور داشت و پس از شکست برابر تراکتور در فینال جام حذفی و جدایی مجیدی، به صورت موقت در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هدایت تیم را بر عهده گرفت، یکی از سه گزینه باشگاه برای انتخاب به عنوان سرمربی موقت است.

خسرو حیدری که در لیگ بیست و دوم به عنوان یکی از دستیاران ریکاردو ساپینتو در استقلال حضور داشت و فصل قبل نیز تجربه نیمه تمامی را به عنوان سرمربی خوشه طلایی در کارنامه خود ثبت کرد، دیگر گزینه هدایت آبی‌های پایتخت است.

نفر سوم نیز سهراب بختیاری‌زاده است. او از یکی از بازیکنان خوشنام تاریخ استقلال است که بخشی از دوران ورزشی خود را در باشگاه صبا گذرانده و حتی سابقه همکاری با احمد شهریاری را نیز دارد. بختیاری‌زاده مقبولیت خاصی در بین هواداران استقلال داشته و در تیم‌هایی مانند پدیده مشهد، صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان تجربه سرمربیگری داشته و دستیار زلاتکو کرانچار در تیم ملی امید هم بوده است. 

حالا باید دید که در میان انبوهی از شایعات و گمانه‌زنی‌های متعدد درخصوص وضعیت انتخاب سرمربی استقلال، مدیران هلدینگ و البته مدیریت باشگاه، چه تصمیمی درخصوص جواد نکونام اتخاذ خواهند کرد.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما