شناسهٔ خبر: 68558227 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امبایه نیانگ در کازابلانکا به الوداد بله گفت

بمب بزرگ از دست پرسپولیس پرید!

رسانه‌های مراکشی از توافق میان امبایه نیانگ و باشگاه الوداد مراکش می‌گویند تا به نظر برسد که پیوستن این بازیکن به پرسپولیس منتفی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس امیدوار بود در روزهای باقیمانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی با جذب امبایه نیانگ خط حمله خود را تقویت کند، اما اکنون از مراکش خبر می‌رسد که مهاجم سابق میلان با باشگاه الوداد به توافق رسیده و قرار است راهی این تیم شود.

آنگونه که رسانه کازابلانکا نوشته، باشگاه الوداد موفق شد با امبایه نیانگ، مهاجم سنگالی - فرانسوی به توافق نهایی دست پیدا کند. این قرارداد در شرایطی به امضا خواهد رسید که نیانگ چند روزی را به دعوت رئیس باشگاه، هشام آیت منا، در شهر کازابلانکا به سر برد تا توافق نهایی بین طرفین شکل بگیرد.

2076065

امبایه نیانگ در باشگاه‌های متعددی در لیگ‌های مختلف بازی کرده است که از جمله برجسته‌ترین آنها می‌توان به باشگاه‌های میلان، امپولی، مون پلیه فرانسه، واتفورد انگلیس، تورینو، استاد رنس، بوردو و الاهلی عربستان اشاره کرد. ارزش بازار نیانگ ۲.۵ میلیون یورو برآورد می‌شود و در دوره‌ای بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ این ارزش به اوج خود یعنی ۱۵ میلیون یورو با تیم‌های واتفورد و استاد رنس رسید.

این بازیکن پیش از این نیز به باشگاه الزمالک مصر لینک شده بود و گفته می‌شد که مذاکراتی با این تیم داشته که در نهایت طرفین به توافق دست پیدا نکردند. پرسپولیس نیز در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی با نیانگ داشت و حتی برخی رسانه‌های از توافق میان طرفین خبر می‌دادند که اکنون رسانه‌های مراکشی معتقد هستند او با الوداد به توافق رسیده است.

پیش از این نیز از آرون بوپندزا مهاجم گابنی سابق تیم سینسیناتی آمریکا به عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس نام برده می‌شد که او نیز راهی الزمالک مصر شد تا دو مهاجم مطرح و باکیفیت که مدنظر گاریدو و سرخپوشان بودند، راهی تیم‌های قاره آفریقا شوند.

باید دید که در روزهای آینده تکلیف مهاجم جدید و خارجی پرسپولیس چه خواهد شد و این تیم موفق به جذب بازیکن خواهد شد یا خیر. از آیزاک ساکسس، مهاجم نیجریایی تیم اودینزه به عنوان جدیدترین گزینه پرسپولیس یاد شده بود.

نظر شما