شناسهٔ خبر: 68556860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

روسیه انتخابات آمریکا را به سخره گرفت

ایرنا : ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ماهیت انتخابات پیش رو در آمریکا را پوچ و واهی دانست و آن را به یک «نمایش جهنمی» و «هالووین» تشبیه کرد.

صاحب‌خبر -

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در حاشیه مجمع اقتصادی شرق در مصاحبه با خبرگزاری تاس، از انتخابات آمریکا به عنوان یک «نمایش جهنمی» یاد کرد.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی آمریکا از مواضع خود دفاع نمی کنند. آن ها انتخابات را به صحنه تئاتری تبدیل کرده اند که در آن جایی برای برگزاری برنامه های انتخاباتی، مناظره و اظهار نظرهای بدون توهین وجود ندارد.

خبر مرتبط
حمله مرگبار روسیه به شرق اوکراین / چند نفر کشته شدند

مقام‌های اوکراینی شنبه شب مدعی شد که در حمله روسیه به منطقه دونتسک پنج نفر کشته شدند.

این دیپلمات در ادامه به دست کاری هرگونه اطلاعات و تبلیغات بین «کامالا هریس» معاون فعلی رئیس جمهوری آمریکا جو بایدن رئیس جمهوری ۸۱ ساله آمریکا سرانجام پس از بحث‌های بسیار بر سر نامزدی او در انتخابات ۵ نوامبر امسال (۲۰۲۴) برابر با ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳ و توانایی رقابتش با دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در این انتخابات، از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور کنار کشید و از کامالا هریس معاون خود در دوره ریاست‌جمهوری به‌ عنوان نامزد حزب دموکرات حمایت کرد.

آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهوری بعدی کشورشان به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

 

نظر شما