شناسهٔ خبر: 68556019 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با برگزاری میزگردهای آموزشی و علمی؛

راهکارهای تقویت مدارس دولتی بررسی می شود

علی قدمی

میزگرد آموزشی و علمی «بررسی راهکارهای ارتقا کیفیت و تقویت مدارس دولتی» به میزبانی دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، نقش بی‌بدیل مدارس در فراهم کردن نصیب آموزشی و تربیتی برابر و عادلانه انکارناپذیر است.

بدون شک یکی از مهم‌ترین نیازهای هر کشور، حرکت به سمت اعتلای کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس است که پیشرفت‌های عظیم و چشمگیری را در افزایش اثربخشی و بهبود کارآمدی فرایند یاددهی و یادگیری به دنبال خواهد داشت.

با توجه به فرمایشات رهبری و در راستای تحقق راهکارهای سند تحول بنیادین در زمینه عدالت آموزشی تربیتی و با عنایت به فراگیری تعداد دانش‌آموزان در مدارس دولتی کشور، توجه به تقویت و کیفیت بخشی به این مدارس بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

لازم به ذکر است که این مهم اتفاق نخواهد افتاد مگر با آگاهی و شناخت دقیق از وضعیت موجود و سپس اتخاذ تصمیمات اصولی و منطقی به منظور دستیابی به وضعیت مطلوب، که در این راستا، شناسایی عوامل مؤثر بر تقویت مدارس دولتی حائز اهمیت است.

میزگرد آموزشی و علمی «بررسی کارهای ارتقا کیفیت و تقویت مدارس دولتی» به همین منظور برای آگاهی از نظرات و پیشنهادهای صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت در این مورد در چند مرحله که اولین مرحله آن روز سه شنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن جلسات دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شود.

علاقه مندان جهت حضور در این میزگرد می‌توانند از طریق لینک زیر به صورت آنلاین در میزگرد شرکت کنند (برای شرکت کنندگان در این میزگرد گواهی حضور صادر خواهد شد): https://shad.ir/shora_a

نظر شما